Välkommen 2oo9?

Antar jag väl att man skall säga? Jag hoppas på att allt kommer bli bättre detta året. Nytt år, nya tag! Nu jävlar skall jag bannemig försöka lyckas med någonting. Rätt inställning har jag nu iallafall. Skall försöka börja plugga igen, skaffa mig ett jobb vid sidan av skolan och lyckas gå klart skolan nu för en gångs jävla skull! Jag måste klara det! Jag måste!

Skall på onsdag eller torsdag ringa till min förra skola här i Skene och prata med syon om en tid för att prata med dom om vad jag har för val möjligheter ang, skola, just gymnasium då. Jag börjar väldigt gärna skolan igen även om jag behöver börja om 2:an igen, men bara jag isåfall kan börja på ett annat gymnasium i te x Göteborg eller Borås. Huvudsakligen till att jag hoppade av skolan var ju för att jag inte trivdes i skolan och med lärarna, tyckte dom var urkassa på att lära ut och lära allmänt. Troligen inte bara jag som tycker så eftersom mer än halva klassen nästan hoppat av just den linjen, i min klass jag gick i. Så det är nog inte bara jag som inte tyckte så (tack och lov!?).

Jag har ju sökt jobb nu i nästan 6-7 månader utan lyckat resultat och inget hos Arbetsförmedlingen så varför fortsätta om jag inte får jobb liksom? Iochförsig så har jag inga arbetsfarenheter tidigare som jag fått på papper direkt men ändå, inget jobb alls? Hallå eller? Och de finns inget direkt stort utbud på jobb nu när de är lågkonjektur, och de är ju troligtvis så man gör, man drar ju ner på jobb när det inte finns några pengar.

Blir bara så sjukt trött på alla klagomål man får höra. Att man inte gör något av sitt liv osv osv osv. Dom VET ju inte hur det är att vara ungdom i just dagens samhälle, okej dom vet ju hur det är att vara ungdom eftersom dom själva varit det men de var inte i dessa året, de var för läääängesedan! Ni skall bara vara tysta, blir så trött på allt tjat så jag nästan dör. Mina öron kommer ramla av av allt jävla tjat ni ger mig. Så lägg bara ner! Ni vet inte varför jag hoppat av. De kanske inte enbart var just för att jag ogillade lärarna eller annat, de finns Faktiskt djupare problem, som ni inte behöver känna till! Säger jag att jag inte trivs pga olika anledningar skall väl Skolan Hjälpa Mig hitta annat eller så? Jo, de är så men NENE, min förra skola ville sig icke göra de lilla, utan jag fick försöka själv och de var fan inte lätt själv men får man ingen Hjälp från den skola som sägs vara Bra, får man eller Måste man försöka själv som sagt och de gjorde jag men de gick åt pipsvängen till! Tack så mycket. Väldigt uppskattat. Tusen tusen tuuuusen tack av er!

Nej usch, nu blir jag så förbannad så jag håller på att koka över nästan. Är säkert helt sprängröd i ansiktet nu pga allt detta och alla tankarna kring detta som gör mig pissarg (Y). Plus att jag har fruktansvärd huvudvärk som kommer och går, till och från och de gör verkligen superont :( Skall ringa sjukvårdsupplysningen imorgon om de fortfarande är såhär underligt. Har haft det sedan igårkväll, jätteknepigt verkligen. Får se vad som händer imorgon med huvudet mitt. Måste ta vara på skallen, den har man bara en ;p

En liten nyårsbild på mig och älskling bjuder jag på ^^

SKKÅLL!

Prinsessan abdikerar :)
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0