Survivalism

Tack så jättmycket mor. Tack. Verkligen tack. Då vet jag att jag inte skall hem till er på ett jäkla bra tag med tanke på det du sa till Jossan idag. Om du nu tycker så, varför ringer du inte till Linda, Annelie och mig och säger att de är SÅ du tycker? Du kan bara hålla käft. Som att du Själv åstakommit något bra då eller? Låt mig tänka...... Nee, kommer inte på något :) Tyvärr. Förlåt om du har idioter till ungar. Förlåt att JAG inte är så bra. Men det har jag redan sagt ändå så. Förlåt att jag inte blev som du ville, eller någon direkt. Du har väl Annelie som din favorit unge av oss fyra barnen du har eller? För att hon har gymnasieutbildning, "bra familj, gott om pengar, fint hus osv osv osv". Ursäkta oss som inte har det så lätt. Men du skall fan inte komma och klaga på Linda att hon var jobbig när hon var yngre som ungdom som du sagt, när du är precis likadan Nu. Så man kan ju garanterat säga att Linda fått dom generna av Dig. Så klaga inte på henne när Ni är precis likadana fan.

Jag är ledsen att jag säger det här, men det är väl precis lika mycket sanning i det jag tänker skriva nu om Dig som du säger om oss, dina fyra enda barn som jag hoppas att du inte menar men just NU önskar jag faktiskt att du kunde dö.

Ledsen och sårad så abdikerar Elly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0