Sunspots

now i just stare into the sun
and i see everything i've done
i think i could have been someone
but i can't stop what has begun
when everything is said and done
and there is no place left to run
i think i used to be someone
now i just stare into the sun



Var och hälsade på systrami idag 3 timmar med systeryster och de var bättre idag :)
De gjorde oss, mig väldigt glada, att se dig från botten till idag, när man riktigt ser att du mår, ser bättre ut. Okej klart att all medicin du får nu gör de lite värre men de såg mycket bättre ut om man jämnför några dagar innan helgen som gick tex :) Och det gör verkligen alla glada igen skall du veta systrami. Du ÄR älskad av alla! <3 Bli frisk nu!

Och för att skriva om något helt annat nu.. Du skall veta att jag är grymt glad över att vi kan prata nu efter 1 år sedan. Har verkligen saknat det, och dig skall du veta. Du är älskad av mig, de vet du! Hoppas verkligen att de mesta kan bli bättre nu. Om du förstår vad jag menar, men jag är verkligen jätteglad över att de är som det är nu mellan oss. Har saknat det.
Imorgon åker troligen jag och systeryster in till Göteborg en stund efter kl 16 och kollar runt, hon skall visst handla lite och jag har ändå inget bättre för mig(!?) så jag åker med :D Snäll man är va! ^__^

Hoppas på att det blir fest någonstans på lördag, vill ju träffa dig Ählii :) Var ett bra tag sedan nu faktiskt. Saknar dig bästis ! Nej nu skall jag försöka sova eller kolla någon film ;d American Psycho kanske? :) Längesedan jag såg den, såg den i sommras? Jo, i sommras när jag sov över hos Simon ^^, Och Dagen med stort D jag träffade Caroline :) <3 Kommer aldrig glömma det, inte på ett förjävla bra tag iallafall sötnos! :)
Tjaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0