Stor helg, stor dag idag

Då var man förlovad då ja! :D Jag och Andreas, 24/01 2009, kl 20.20 :) Hihi. Känns så verkligt och ärligt tillsammans med dig älskling :) Är enormt glad att jag har dig i mitt liv och vid min sida. Du är guld värd!

Sitter just nu och har sökt jobb som in i bomben, hittade inga fler just nu att söka så jag skall kolla imorgon på AMS hemsida och leta vidare :) Fick iallafall sökt ca 11 jobb ikväll. Det känns bra och så har jag fått min katalog jag beställde i förra veckan ang kurser på Komvux i Borås till hösten, kollade igenom den och läste både själv och senare med pappa för att prata om lägenhet. Pappa kom på världens checkaste ide! En ide jag fan inte tänkt på alls, men ah. Om inte just den iden skulle fungera så kan man fortsätta kolla runt och vara öppen för ider såklart :) Lyssnar på Mötley Crue - Kickstart my heart. Så sjukt skön och go låt så det inte är sant! :D
Nu skall jag iallafall verkligen ligga i med att söka jobb, var väldigt slö innan men nu jävlar skall jag ha ett jobb framtill hösten och sen skall jag troligen flytta till Borås och börja plugga igen! Hoppas verkligen att detta kommer gå bra, annars kommer jag nästan bara lägga mg ner och seriöst dö av dålighet (jag är dålig). Måste bli av nu, då hade jag verkligen visat alla som inte trott på mig att jag kan bli något, jag skall bli någon som andra kan se upp till! Det SKALL jag !
Punkt slut.

Om jag ändå nu hade tänkt att tråka vidare på msn och internet ett tag. Är så sjukt uttråkad just nu så det inte är sant, hade världens jävla migrän imorse så jag låg och sov/vilare från 11 - 16 typ, sedan satte jag igång med att prata med pappa ang skola, lägenhet osv. Sen efter någon timme åkte han iväg för att fika med Christer och senare jobba och jag satte mig här för att Verkligen ta tag och söka jobb förfan. Och nu skall jag ansöka (som jag tror jag gjorde) eller skriva ut lite ansökningar (kanske man också kunde göra). Blanketter för kurs sökningar till Komvux :)
Så detta skall nog lösa sig hoppas jag på :)

Om jag skall vara ärlig, vet jag varken om jag är glad eller ledsen just nu? Mitt humör skrämmer mig ibland.. :(

Elly abdikerar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0