Saturday Night Fever

Är en grymt bra dansfilm. John Travolta ser verkligen inte likabra ut nu som han gjorde då, SNF och Grease. I dom filmerna var han som bäst och på topp, både i utseendet och karriären kan jag tänka mig :) Sitter just nu och glor lite halvt som halvt på den, medans älskling sitter i mitt rum och spelar N64 :) Och så sitter jag här och skriver på msn, skriver med min käraste Lulu :) Saknar dig enormt mycket skall du veta bäst bäste vän! Bäst du är :)

Än så länge har jag inte fått några, eller något svar angångende jobb sökningarna jag gjorde igår, men det kommer väl inom en vecka om något gick bättre än de andra :) Hoppas verkligen på ett jobb nu så jag kan få tjäna lite extra pengar och göra lite mer saker om helgerna, köpa lite nya saker och ha mer kul helt enkelt :)
Nu skall jag kila igen ^^,

Elly abdikerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0