Oh my God

I let you put it in my mouth
I let it get under my skin
I let you put it in my veins
I let you take me from within

They tell us what we can and cannot do
Same thing we've heard 100 times before
Well, I put you inside of me
But none of that matters anymore

Oh my God, can it go any faster?
Oh my God, I don't think I can last here



Goddagens i stugan!
PEPP TILL 100 % just nu, men jag får väl se hur länge det håller i sig /: Förhoppningsvis ett jävla bra tag = flera år :D Jag får hoppas på det för jag vill verkligen fortsätta plugga, plugga upp gamla betyg och lite annat, så jag kan bli det jag vill. För jag SKALL bli något. Så jag kan visa dom jävlarna som aldrig trott på mig. Att jag kommer bli och har Alltid varit så mycket bättre än er någonsin, tillsammans! Moahaha :D (6) Nog om det. Tack för allt stöd Lulu :D Världens bästa människa levande som jag känner :)

Satt igår i mitt flickrum (som gör ofta gör ^^) och funderade lite, och jag kom fram till en sak jag egentligen skulle gjort efter pappa åkte till jobbet förut, men de blev visst aldrig av. Undrar om jag gör det innan jag somnar? Jag skall fan göra det ;d Ett måste liksom! :)

Imorgon skall jag försöka ta tag i mig själv och utvecka och fixa om lite i min CV och fixa lite där så jag kan på onsdag eller så i veckan ut och vandra och störa alla i affärer. (6) (Känner mig värsta elak, för jag vet själv hur jäkla störande det är när man jobbar och folk vill prata med en eller ens chef :P) Men det måste göras dock ;d
För annan information. Jag snackade lite, snackade lite nu med Max, jag inte hört av på någon månad säkert och de är fan skoj. Haha, du är kul du! :D Du är sjuk. Du vet om de va?

Näpp!
Nu skall jag försöka fortsätta det jag småbörjade med lite för en timme sedan men fastnade framför datorn igen >.< Illa det. Men nu skall jag försöka fortsätta tills det är klart :D Önska mig lycka till nu va !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0