Morgondagen

kommer bli super kul! :D För jag skall nämnligen träffa Lulu hela dagen, hoppas jag på!
Så det kommer bli superduper kul :) Så kanske vi skall ses innan hon åker hem på lördagen igen också. Hihi
Har verkligen saknat min Lulu, saknar fortfarande. Men nu är jag så spänd på morgondagen så det inte är sant! :) Längtar så himla mycket och på tal om absolut ingenting, men FAN så mycket så det har kommit här hos oss nu ;o Rena vinterlandet här i Kinna nu :D Lite små mysigt faktiskt ^^ Om man hade haft sin käraste här hos mig :(
Saknar dig så förbaskat mycket, men jag hoppas på att vi kan ses i helgen "päronet" :);P Nästan ett måste ^__^

Idag har jag inte gjort någonting direkt, fick gå upp tidigt idag pga pappa :( Stackars pappa har fått ryggskott, så jag har fått hjälpa honom hela dagen (även nu då och då) med lite saker han inte kan göra nu pga ryggen. Verkar göra förjävla ont alltså ;o Pratade lite med Lulu förut i mobilen ang ryggskott och hon hennes första reaktion när jag sa att pappa hade ryggskott var "AJ AJ AJ AJ AJ" sa hon :P Så troligen gör de förjävla ont :( Stackars bästa pappa, som skall behöva ha ont nu :( Buuhuuuu på det säger jag bara..

Om ca 1-2 veckor skall jag till ungdomsmottagningen i Borås eller Skene med systeryster, har en del ärenden där att uträtta tillsammans /: HUUUUU! Hursomhelst. Nu skall jag sluta skriva och fortsätta med att skicka mail som jag gjort sedan igår kväll med en viss underbar själv <3 Och se på film hade jag tänkt mig :) Ensam dock :(

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0