Måndag

Idag är de måndag och ah, inget direkt speciellt har väl hänt idag. Skulle egentligen åkt in till Göteborg med Andreas men de blev inget med de så jag blev en aningens sne och sen drog han på kalas med sina föräldrar. Så nu har jag suttit framför datorn sedan kl 15.00 typ och ah. Har haft göör tråkigt med andra ord.

Men som sagt var. I lördagskväll åkte jag ju till Göteborg och på bussen träffade jag då Robban och han jobbade i Norge och sa att Norge är något man borde satsa på, eller fler borde åka till Norge och jobba : D Och de gav mig ideen! Blir det ingen skola, eller jobb väldigt snart här så söker jag fan jobb i Norge för kanske 6-12 månader framåt och ser hur de blir, är :) Kan nog bli jävligt skoj ändå. Lite ensamnt men ähh! Lite ensamhet har väl inte skadat någon med tanke på att då man är ledig, en lite längre tid då alltså så kan man ju åka hem och hälsa på alla :) Kan andra kan då fan också jag !

Träffade ju Emil i lördagskväll en bra stund och när vi fikade tog han tre mobbade kort på mig xD Tänkte lägga ut dom :) Nej nu skall jag låta pappa ha datorn, han kom nyss hem från Alingsås och barnen där :)
Tjao!



Lite bilder x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0