Kul kväll

Igår var de minsann en kul kväll med en gammal god vän från grundskolan vars namn är Emil Larson ^^ Åkte in vid 19.40 bussen intill Göteborg, träffade en trevlig snubbe på bussen som bjöd mig på öl och som ville ha mitt mobil nummer av lite olika anledningar ^^ Men icke sa nicke! Robban hette han iallafall, en juste kille. Haha.

Hursomhelst! Kom till Centralen i Göteborg strax efter kl 21.00, gick bort till Pressbyrån för att vänta på Emil, mötte han och fortsatte bort till Nordstan :) Gick bort till ett cafe vid kompassen, strax utanför där. Tog en stor varmchoklad med mashmallows och Emil tog lite allt annat ;p Satt där och tjötade ca 1 timme om allting vi nästan kunde komma på ;d och de fulaste av allt var att på nyår så var Emil på en krog i Kungsbacka, och där kom de fram en tjej till honom och frågade om han visste vem Madeleine Eidland var och han sa ja, då frågade hon hur han kände mig så sa han som de var, att vi gick i samma skola tillsammans i flera år eller samma klass, efter de sa hon bara okej och gick därifrån. Vadå läskigt? Hatar sådant. Känner inte igen hennes namn heller? Helt mysko. Är det någon här som vet hur jag vet vem eller känner en Amanda Krus? Jag känner bara en Amanda eller två Amanda, nej tre Amanda och ingen heter Krus i efternamn ^^

Aja, iallalfall. Sen fortsatte vi våran lilla vandring bort till Salu hallen för att han skulle ta kort på den men ingenting var som han ville ha de, så han sket i det bara för att ljuset var helt fel ^^ Sen gick vi tillbaka till Centralen, satte oss i hans bil och drog bort till Bergakungen för han ville glo bio. När vi väl stod där i kön sa jag (som han redan visste om) att jag inte hade tillräckligt med pengar för de tyvärr, och då sa han "nej men jag betalar/bjuder" haha, då sa jag nej och han fortsatte säga ja, så jag kunde inte mer än säga ja :) Väldigt snällt av dig Emil! Tusen tack. Vi såg den där filmen "The day earth stood still" eller vad den hette. Helt okej film, lite överdriven eller så men hallå eller, de är film! De skall vara så ;d Så efter filmen vid kl 01.10 kanske så gick vi tillbaka till bilen, som vi inte kunde komma åt dessvärre för lite olika saker och Sveriges samhälle Måste skylta bättre och ha bättre information på skyltarna så man förståååååår! Något att tänka på som Måste göras!

Sen körde han mig tillbaka efter ca 30 minuter till Centralen, hoppade ut med mig och satt inne typ 10-15 minuter och väntade lite med mig tills bussen kom :) Sen drog han hem och jag väntade typ, sisådääär 20 minuter ensam kanske :) Trevlig kväll som attan iallafall ;p

Nej nu skall jag försöka äta lite frukost och fortsätta kolla min film jag påbörjade igår :) Equilibrium med Christian Bale i huvudrollen. Än så länge har filmen vart grym! Skall kolla på Pulp Fiction senare ikväll hade jag tänkt också, och Yes Man. Emil sa att Yes Man var skitrolig, så den får jag väl se då :D
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0