I am the great destroyer

Shame on us
Doomed from the start
May God have mercy
On our dirty little hearts
Shame on us
For all we've done
And all we ever were
Just zeros and ones



Nollan har anlänt. DÖDA MIG (Y). Varför är jag såhär? Jag var så jävla nära i lördags kväll att berätta en sak som jag har velat säga till dig lääänge men jag avstod. Det är nog bäst att jag föralltid kommer att tiga om det. Jag har migsjälv att skylla, men jag ångrar det. Det kommer förbli min lilla hemlighet. Men alla har väl hemligheter? Riktigt djupa och mörka sådana man kanske inte ens säger till ens bästa vän/vänner eller ens sin partner? Antar att man har det /:
Nu skall jag sluta prata nonsens! Imorgon blir det en intressant dag(?), jag skall försöka ta mig till alla livsaffärer här i området där jag bor och försöka fixa lite jobb åt mig (äntligen?), ringde och pratade med systeryster lite innan och frågade om hon ville följa med som lite support men jag får se hur det blir beroende på hennes skola imorgon också. annars blir de nog en rätt lugn vecka, men ändå lite påfrestande men ändå väldigt spännande :) Nu har jag inget mer vettigt att skriva, inte direkt för att detta var vettigt men ändå (Y). Tack och adjö för ikväll.

Elly abdikerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0