FREDAG

Ah, just det. Idag är det fredag igen och jag har ingen aning om vad jag skall göra.. Kanske intill
Göteborg senare ikväll och träffa Ählii och fika en liten stund fast det beror på hur jag mår sen också
för jag känner att jag Kanske håller på att bli sjuker men jag vet inte säkert ännu.. Annars kommer älskling hit efter kl 1600 isåfall så skall vi kanske mysa lite om han vågar närma sig mig Om jag skulle vara sjuk eller om han
isåfall väljer att stanna hemma så han icke blir sjuk ;d

Ringde till skolan vid 0800 imorse, pratade lite och hon tyckte att jag skulle komma förbi på måndag eller om de
var på tisdag? Får kolla vad jag skrev upp sen, men iallafall, komma dit för att prata lite mer om mina val jag har
kvar att välja mellan och den hjälp dom kan fortfarande erbjuda mig inom gymnasiet.
Så jag får hoppas på det bästa och önska mig lycka till ;d Det lär ju behövas en aning iallafall, höhöhö ^^
Efter jag ringde dit gick jag till sängen igen och gottade ner mig (A), haha. Det är ju så varmt och sköööönt i sängen, dock lite ensamt men kanske älskling ändrar på det inatt och sover här hos mig :) Hihiih

Träffade Lulu i onsdags, mycket trevligt! Saknat dig skall jag säga dig, kul att ses igen var de verkligen! =DD

Igår var jag i Borås halva dagen med pappa. Åkte först omkring lite i olika delar av Borås och kollade in lägenheter och lite hus i dom områderna vi är intresserade av att flytta till :) Hittade väl några få man skulle kunna tänka sig att flytta till men ah, man får se vad som händer..
Efter en liten stund åkte vi till Borås sjukhus för att hälsa på en av mina systrar som ligger där för tillfället. Jobbigt att se dig sådär sörran :( Bli bra nu så du kan få åka heeem! Älskar dig systrami! <3

Mjaja! De var väl de enda braiga jag hade att skriva förtillfället ;p
Kanske bloggar mer senare om något kul hänt, eller dykt upp ^^ Kanske åker med pappa och handlar lite senare, YEEEEY! Hahaha, bättre att göra någonting än ingenting alls ju?
Tjao!

saknar egyptens varma kvällar i solnedgången <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0