Fredag

Får la se vad som händer ikväll. Blev inget med Bea tyvärr, men äsch :) Kommer fler gånger ju. Kanske drar till Blvd (för första gången) med några :D Får la se vilka som skall dit, vilka jag kan få med och om jag orkar dra dit in :D
Hoppas jag orkar dra mig dit iallafall ^^ Träffa några kompisar (från marilyn manson).

Annars så har dagen varit EXTREMT luuuugn. Jätteskönt verkligen. Igår var jag med älskling en stund till kvällen och vi hade väldigt trevligt. Älskling bjöd mig på bio (A). Vi hade iallafall tur med vädret IGEN :D Jättekul film verkligen :D Den rekomunderar jag starkt. Skitkul! ^^, Sen så satte jag och Andreas och väntade på min buss som jag efter 2 timmar :) Satt på centralen och myste, kysstes och busade (A). :D Haha. Riktigt mysigt och så kommer min man hit lite senare efter 16-17 någongång :) Längtaaaaar efter diiiiiig (A) !
Nu skall jag bestämma middagen för ikväll, funderar på mosahka (eller hur FAN det stavas, men gött som korv äre fan :D)

Elly abdikerar :)

Kommentarer
Postat av: bea

ja.. synd att det inte blev av ): men nu står du högst upp på min partylista! :D var ni på blvd? där var jag på nyår (A)

2009-01-26 @ 18:12:06
URL: http://HEYITSBEA.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0