Absurt

Jag hade verkligen glömt av hur jävla känsloladdat allt detta var. Förlåt mig till alla jag varit sne mot, dom som känner för dig att jag gjort någonting, men de finns en förklaring. Hoppas bara jag får de stöd av Dig jag räknar med, än så länge har de väl gått.. Sisådäär /: Glöm inte att de är vi båda som är i detta, inte enbart jag.

Har legat och kollar på film hela morgonen sedan kl 09.00, myst med katterna och inte gjort någonting ännu. Ända sedan igår eftermiddag hade jag denna dagen planerad men nene, inget gick jag som ville. Tack så jättemycket för ditt stöd i allt detta, trodde faktiskt att du inte var som dom flesta andra /: Men ack så fel man kan ha va. Vi är faktiskt i detta tillsammans, om du fortfarande inte Glömt av de? Tydligen, så sluta nu.

Någon som vet någon fest ikväll? Ni får gärna meddela mig via min bilddagbok :) "EllyObinsson". Kanske någon som Verkligen Vill ses.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0