UNDERTBART

SPEL JAG HITTADE VA! VAVAVAVAVAVAVVAVAVA :D Jag är helt förälskad i det och ah, pratade med en vän häromdagen på msn ang. ett spel som han skall spela snart och FAN det måste jag lätt testa med han snart ! Kommer bli grymt :) Första spelet var trevligt, då kan väl det andra bara bli trevligare eller sämre ? BÄTTRE förhoppningsvis :D
Fan vad jag känner mig nörd nu igen. HAHA. Låt mig. Andra är ju nördar så vad fan, låt mig med vara det då. !

Har suttit hela förmiddagen sedan kl 11 och lyssnat sönder Marilyn Manson för övrigt. Jag tror jag bara blir mer och mer kär i hans texter hela tiden. Han är ju bara för bra va! ;) Just nu lyssnar jag på Antichrist Superstar. Satans perfekt låt. "Revange, that's what I'm talking about" Sant !
Så skön. AAAHH! Jag blir fan helt till mig när jag tänker på att jag rört honom. Ahh! :D Galet . Tänk då i sommar också när han kommer tillbaka till Sverige, GÖTEBORG! :D Skall önska mig biljetter eller pengar till det nu när jag fyller 20 :) Får hoppas på några hundra lappar iallafall (A) ^^.
Jag kommer seriöst flippa ur och gråta igen som sist. Kommer du ihåg Janna? :D Spänningen innan konserten och precis då han kom ut där på scenen bakom drapperiet? Åh, herregud. Då, den förbryllande stunden jag var lyckligast fan :D Någonting jag Aldrig kommer att glömma av ! Någonsin. Får fan tälta utanför i år flera dagar innan konserten för att få en säker plats längst fram igen va! Ett måste!

AAHHH!!! Nu måste jag sluta skriva, måste knarka sönder Marilyn Manson ett antal timmar till ;) Sen skall jag ut och gå? Usch :| Tråkigt att vandra ensam i mörkret men jajja, ingen annan har varken tid eller lusten så. Motion är faktiskt aldrig fel :)

Elly abdikerar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0