How/when/where/whatever you like it

Min och Emelies bästa idé någonsin vi gjort om man räknar bort våran låt vi började på ett tag, men nu jävlar :D Nu är vi i produktion igen ! Hahaha. Så alla gå med i våran nya grupp på Facebook; How/when/where/whatever you like it. Ni får själva se efter vad det är för grupp. Lätt den bästa någonsin, bästbästa ;) Okejdå! Det är våran näst bästa sak vi gjort sedan vi blev vänner ;)

EPIC GROUP !



Har lyssnat på Marilyn Manson exakt hela jävla dagen :D Han blir fortfarande bara bättre och bättre. Ingenting man kan förneka. Så har jag städat, diskat (typ iallafall ;p) och så funderar jag på att möblera om mitt lilla rum med det ynka och fula sakerna jag har här ^^ Får la se hur det blir denna gången :)

Elly abdikerar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0