Herrejössus.

Jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt det som är nu, eller hur älsklingspuppen? Att det aldrig kan bli bra. Vad skall man göra för att de skall bli bra? Jag undrar jag... Hursomhelst. Pappas idé som han sa förut när vi åt middag i köket var en ren dröm :) Hoppas verkligen att vi, du kommer att kunna förgylla den, så vi kan vara tillsammans, bo tillsammans älskling :) Hade varit så himlans mysigt så det inte är sant ^.^ Får hoppas att det börjar klarna snart för oss. Annars vet jag inte vad jag skall ta mig till :(

Igår var jag och älsklingspuppen och simmade/tränade. Träna och träna, jo jag tackar jag :P Vi bubblade flera gånger, badade ångbastu och lekte i den "stora poolen" tillsammans mest, och myste i grottan ^^ Tihihi :D
Sen åkte vi hem till mig vid 21,00 och myste vidare :) Kollade på en film , vi såg typ hela iallafall (A). Sen började vi kolla på en annan film som han somnade till och de kändes rätt trist att kolla på den ensam plus att jag redan sett den innan ;D Så vi skall se den om en timme eller två när älsklingspuppen min har vaknat. Och ja han ligger och sover just nu för att han har ätit för mycket och då måste han typ sova en eller två timmar efter maten :P Haha jäkla pensionär du är söto ;) Skall ta och väcka dig om typ 30 minuter så :) DÅ jävlar. Hahahah
Idag var älsklingspuppen inte i skolan pga olika saker, så vi har sovit fram till klockan 13,00 typ och senare vid 14,00 åkte pappa till Borås för att arbeta och vi gick upp, åt frukost (SEN frukost) och efter den gick vi ut i snön och myste ^^ Klappade två hästar, hahaha. Vandrade omkring ute i snön och fulade oss lite ;) Sen tog vi bussen ner till byn och köpte lite gottgott inför ikväll och sen tog vi bussen hem igen :) Hihi

Så nu sitter jag här på mitt lilla blåa rum och väntar på att tiden skall rulla förbi 30 minuter så jag kan väcka Baby :) Sen skall vi äta CHEESE DOODLES ;D och dricka lite lemon/lime dricka plus någon drink från förra fredagen han gjorde förut åt sig själv som han tyckte smakade förmycket alkohol men ah, jag får la ta den ^.^ (vardagsalkoholist var de här ja :D)
Så nu skall jag sluta skriva, eftersom det jag skriver är väldigt tråkigt ändå ^^,

Imorgon skall jag in till Göteborg för att träffa Louise och Smulan :DDD Aslängesedan vi sågs sist, Marilyn konserten i Gbg, dec - 2007 :O Jävla bra tag sedan om man säger så :) Och senare kanske jag och älsklingen drar ut och har lite kul ELLER SÅ (Y), stannar vi hemma hos mig och myyyyser ;) Hihi. Kilar nu. Adjöss !

Elly abdikerar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0