Ett inlägg om allt & inget

Sitter just nu på toaletten för att jag tänker bäst här, inte för att jag gör något eller så. Men just på toalett sitsen tänker nog alla människor bättre och ibland tillochmed får en eller två uppenbarelser ^^

Hursomhelst nu dåva. Kom hem för ca 45-50 minuter sedan efter jag träffade den efterlängtade Janna i Göteborg :D Även om det en väldigt kort stund vi träffades så var de trevligt att ses igen efter över ett år. Ja herregud säger jag bara. Tiden bara rusar iväg. Vart tar tiden vägen? ^^ Trevligt var det iallafall och vi fick till oss några skratt. Tihi.

Till helgen fick jag höra att Smulan skall ner till Göteborg för att träffa Louise och dom två krabaterna har man ju inte heller träffat sedan Marilyn Manson konserten 07 i Göteborg :O. Så man kanske träffar dom två på lördag då i Göteborg. Hade varit förjäkla trevligt ^.^



Men nu detta konstiga tänkandet som bara blir bättre när man är just på toaletten. Hur kommer det sig? En toalett brukar ju vara mindre än sitt rum (oftast iallafall) och där (på mitt rum) tänker jag inte alls lika bra konstigt nog :P Väldigt lustigt iallafall ! Satt alldeless nyss och tänkte på en sak angående mitt jobbsökande. Jag söker ju sågott som allting jag hittar utan utbildning osv osv osv. Men jag har något emot småbarn och äldre. Fråga mig inte varför men jag skall fan ge mig själv en chans att ta reda på detta så om en liten stund skall jag faktiskt söka jobb på dagis, och lågstadiet och äldreboende. SÅ himla konstigt kan det la ändå inte vara eller? :P Eller så är det bara jag som är konstigt som sagt var. (?) En bra tanke jag fick tiden jag är på toaletten. Även om jag är ensam hemma just nu så tänker jag ändå bäst på toaletten :D Haha, jag är la allt bra lustig va. Jo lite ^.^

Annars till helgen som kommer så har jag fått ett erbjudande av en bekant om typ fest här i närheten, men får se om jag drar dit, Andreas vill ju inte och det känns inte säkert att åka till människan ensam faktiskt. Litar inte helt och ständigt ut på den sorken :P Och JA Andreas. Nu tog jag ditt uttryck "sork". Du som alltid säger det till allt och alla, jag snor lite ord ifrån dig allt gör jag ^^ Helgen blir nog rätt lugn även om jag söker fart och fläckt, haha :D Får se vad som erbjuds som runt om här :)

Ne nu skall jag fan sluta blogga. Finns ingenting vettigt att skriva här ändå just nu, inte för att jag direkt har någonsin haft någon intressant att blogga om men jajja ^^

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0