En himlans

Massa migrän och dräggel. Vaknade runt 06,00 av att jag hade jättehemsk migrän, tog medicin och somnade om... Vaknade senare vid 08,00, men alldeless innan jag vaknade hände verkligen dagens roligaste på länge! :D Haha

Skall berätta nu för er...

Jag tjatar alltid på Andreas om att han drägglar när han sover, men då säger han att jag också gör det men NEJ de har jag sagt varje gång, de gör jag inte alls. :P Men precis innan jag vaknade så drömde jag att jag fick forsande näsblod och hängde över en toalett.. Efter en stund drömde jag att jag blev helt svimmfärdig och himlade lätt med ögonen, sen började det rinna saliv ur min mungipa ner från munnen ner till halsen och neråt.. Vaknade tre-fyra sekunder efteråt att de rann från mungipan min ner på halsen :P Hahaha blev så chockad och förvånad så det inte var sant. Att JAG drägglar :O Jag som verkligen trodde att jag alltid sover med munnen stängd men nene :P Gör jag visst inte dårå (A).
Slängde fort som fan iväg ett sms till Andreas för att berätta det som hänt, haha :D Det enda svaret jag fick av han var: "Man blir ju som man umgås :P" Haha stämmer fan väldigt bra! :D
Dagens roligaste på länge :D

Skulle egentligen vid 10,00 idag in till Göteborg för att möta systeryster men blev inte så med tanke på min migrän osv. Så jag har sovit fram till 12,00 efter jag vaknade andra gången vid 08,00 typ :)
Sen skulle jag egentligen träffat Max i Göteborg idag också vid 16,00 men de blir inte så heller. Orkar verkligen inte sitta på en buss hela den långa vägen känner jag, är fortfarande väldigt hängig... Lite groggy sådära..

Nu skall jag troligen kolla lite film, och kanske äta lite frukost (om jag orkar eller hittar något gott ^^)

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0