Bara jag

Their is no you, their is only me.
Their is no fucking you, their is only me!



Precis så ja! :) Fick ett bra besked i förmiddags och ah, det gjorde hela min dag. Hoppas det blir så nu som dom sagt. Tihi ^.^ Hursomhelst.

Jag har sökt en jävla massa jobb idag, eftersom jag inte sökte någonting direkt när Andreas var här hos mig, så nu har jag sökt 7 st jobb. Får fan hoppas på att jag får något snart alltså. Jag blir tokig som en jäkla tjur! Känns som att det var lättare att få städ-disk jobb på äldre dagar, eller enligt den äldre generation dvs mina föräldrar som är i 50+ åldern säger dom att det bara är att söka vad som helst (ja, jag söker vad som helst och allt, typ överallt också) men ändå ingenting? Det är inte så lätt som det var på äldre dagar. Men dom tror då visst det fortfarande och det är enormt störande att dom anser oss av den yngre och modernare generationen att vi är så slappa och bara inväntar att jobb skall komma flygandes hela tiden till oss, men det tror vi inte alls. OKEJ, vissa nu för tiden är jävligt slappa och lata men vi andra då? Vi som faktiskt söker jobb varje dag och håller igång för att verkligen få ett jobb? VI DÅ? Vad händer med oss då? Klaga inte på oss när ni inte vet någonting. Era jobb ni har nu fick ni säkert för över 10 år sedan och då var det fortfarande lättare att få jobb men nu 10 år senare är allt annorlunda OM ni inte visste det? Men ni måste upplysas!
Det är inte så lätt som ni tror hela tiden eller verkar tro iallafall. Skräp er för bövurlen. Ni som skall visa gott exempel som äldre och bättre men tjata inte hål i skallen på oss, för inget av eran gnat sätter sig ändå, det är bara upp till oss själva och det hjälper absolut ingenting av att höra erat erländiga tjat och gnat 24/7. Vissa försöker och försöker hela tiden. Så sluta tro att vi är latamaskar hela tiden.

En frustrerad Elly abdikerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0