Andreas Appelgren

Detta inlägg till jag tillägna min pojkvän, Andreas Appelgren.

Du är verkligen mitt allt. Du gav mig hopp och tro att kärlek finns, äkta kärlek. Du visade mig att allt är möjligt även om man har ett helvete eller mår pissigt dåligt. Du gav mig hopp när jag trodde att det inte fanns något kvar i livet. Du visade mig att älska igen. Du visade att jag kunde älska igen. Du visade att jag kunde älska, älska dig av alla underbara människor.

Jag vet att vi har det upp och ner emellanåt, men det har alla par. Om vi inte hade haft våra bättre och sämre stunder hade vi nog varit dom mest onormalaste jag visste om ^^, Men det är lite kul att vara lite annorlunda. Jag är tacksam över att du valt mig i ditt liv, valt mig som din flickvän, valt mig att älska. Jag kan faktiskt inte föreställa mig ett liv utan dig. Du har gjort en sådan stor påverkan på mitt liv, positivt menat.

Sedan mitt första förhållande var jag liten och jag trodde att jag visste allting, jag var så ung. Men nu känner jag att jag har mognat och jag känner mig redo att möta världen därute tillsammans med dig Andreas. Jag vill leva med dig. Jag vill vara med dig. Vi är ett tillsammans. Vi är ett team tillsammans. Vi mot världen. Det får vi aldrig glömma. Jag önskar inget hellre än att få flytta tillsammans med dig, somna tillsammans med dig varje natt vid min sida och vakna upp med dig varje morgon vid min sida. Jag vill alltid ha dig vid min sida helt enkelt.

Jag kommer aldrig att glömma av hur vi träffades. Jag kommer aldrig glömma av första gången vi någonsin träffades. Jag kommer aldrig glömma av första natten vi sov tillsammans. Jag kommer aldrig glömma av första gången vi kysstes. Jag kommer aldrig glömma av våran första lilla utflykt tillsammans. Jag kommer aldrig glömma av första gången vi bråkade. Jag kommer aldrig glömma av första gången vi gick på bio tillsammans. Jag kommer aldrig glömma av första gången vi var som intimast. Jag kommer aldrig glömma dig dina "Jag älskar dig", varje gång du säger det till mig. Jag kommer aldrig att glömma av dig, Andreas Appelgren.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Vi mot världen. Det var så vi sagt från första början, även då vi inte var tillsammans eller hur älskling? ^.^

Du är min hjälte <3

Jag älskar dig Andreas. Älsklingspuppen min .


Vill också tillägna dig en låt, en låt som påminner om min kärlek till dig;
http://www.youtube.com/watch?v=6-KQ1tp_qOQ

Elly abdikerar kärleksfullare än någonsin <3

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack älskling, jag känner exakt samma för dig! <3

2009-02-19 @ 00:23:55
URL: http://hellyappelgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0