8 månader

Idag firar jag och älsklingspuppen 8 hela måndader tillsammans :) Tiden går bara fortare och fortare tillsammans med dig Andreas. Om du bara visste hur mycket kärlek jag har för dig, överväldar av den för dig från mig skall du bara veta älsk . i fredags var jag och älsklingspuppen hos systeryster och drack lite gottgott, lyssnade på musik och tog galet mycket kort. Väldans trevligt ! Igår lördag (alla hjärtans dag) tog vi det jättelugnt. Innan älsklingspuppen hade vaknat så gick jag upp ca 1.5 timme innan honom, fixade iordning gårdagens disk så han skulle slippa ta den och så köpte jag en blombukett åt honom. Så när jag var klar med allting, gick jag in i mitt rum, satte mig på sängkanten och väckte älsklingspuppen med ett grattis och gav honom blommorna till honom :) Tihi. Bara myste hela dagen. Spelade TheSims2 tillsammans, åt thai mat och hyrde 3 st humor filmer. Sjukt kul hade vi :D En väldigt mysig alla hjärtans dag . :)

Idag firar jag och älsklingspuppen som sagt 8 månader och det har vi väl inte direkt gjort till en stor sak, sagt grattis och pussats massor (A) . Så just nu spelar han SuperMario på mitt N64 och jag bloggar som en looney toon och vi skall snart duscha och sen nana kudden tillsammans, sista natten nu innan nästa fredag. "A BIG HUUUUU !"

Elly abdikerar :)

Kommentarer
Postat av: Kakan :)

Grattis grattis! :)

2009-02-16 @ 11:31:12
URL: http://kakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0