You're such a dirty, dirty rockstar. YEAH!

Kvällen igår blev väl inte precis som man tänkt sig, en himlans liv och bråk. När det väl känns som att allting börjar lugna sig så måste det väl alltid vara något som går fel antar jag? Ja jo, det är väl så. Tråkigt nog :(

Kvällen avslutades väl lite bättre än hur den började.. Något positivt! Dock fick jag en massa sammandragningar IGEN, men dom försvann efter drygt 1.5-2 timmar och nu är dom borta, fick en förut när jag låg på soffan men de var den enda, tackochlov !

Strax efter A åkte till jobbet vid 0615 imorse, kunde jag inte somna om. Jag var kissnödig och hungrig hörde jag visst ^^ så jag gick upp och satte mig framför tvn med frukost, kollade på Vakna med The Voice :) alltid lika skoj! Dock somnade jag vid halv nio och vaknade strax innan elva :p så jag fick några timmar till med sömn ,vilket behövdes :o sov ynka 4.5 timme inatt, plus dessa nu på morgonen :)

Om en stund skall jag hoppa in i duschen och bege mig nertill stan för att gå bort till AF en kort stund och prata lite med dom angående mitt tillstånd så dom vet också... Sedan funderar jag på att åka intill Kn(u)alleland och kika runt på julklappar när jag ändå är i stan, ensam och har chansen :) försöka iallafall !

På tal om annat, det är så mycket jag saknar... Både nuvarande vänner, fd vänner osv. Jag tänker inte nämna några namn för det tjänar inget till men jag saknar er, :(

Nu får jag äta upp min lilla lunch :)
Ha det brao .

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0