You spin me round round

Just detta som hände i torsdags-fredags. Att bebis ville komma ut i världen redan har fått mig på många tankar.
Bland annat har detta börjat kännas mer och mer på riktigt. Konstigt nog? Att jag inom 2 månader kommer att bli mamma och få ett nytt liv att ta hand om, en ny liten individ att lära känna... Likaså för Andreas, men han har ju inte riktigt dessa moderskapskänslorna som jag har men ah ^^,

Jag och Andreas är dom bästa föräldrarna vårat barn kan, kommer att få :)

Pågrundav detta som hände, har jag börjat känna mig mer redo inför vad som komma/skall. De känns bättre och bättre och hela tiden, dock lite stressad för att vi inte fått allting vi skall ha till bebis ännu men det ger sig :) vi väntar på barnvagn, babysitter, skötbordet bland annat. men det får vi nog snart :) Barnvagnen får jag med mig på julafton vet vi iallafall (A). Längtar så himla mycket efter julafton, trist dock att min älskling skall arbeta men det är goa pengar :) Duktig pajjk man har! <3

Ne nu får veckorna gå lite snabbare fast ändå inte, vill ha vårat barn hos oss nu :)

På tal om annat, igår kollade jag och A på DH s02 något avsnitt var det, så var det Gabby som fått missfall och skulle lätta på sorgen genom att släppa en ballong i luften som skulle repesentera att hon låter sig själv visa att det är okej att vara ledsen, och då bland annat berättade hon vilka namn hon hade tänkt sig om det blev ev. kille och tjej. Jag och Andreas höll på att få spader. exakt dom namnen hon tänkte på har vi också tänkt på :p Var så sjukt. :P Charlie och Aurora :)

Nog om bebis :) hihi.

Kilar nu ett tag...

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt! Mina flicknamn är Leonora, Aurora, Emilia, Evelina.. :)

2009-12-08 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0