Unkillable monster

Igår kväll tog både jag och Andreas det väldigt lugnt. Gjorde lite mat tillsammans, eller jag gjorde mat åt gubben ^^ Sedan kollade vi på tvn, jag duschade och sedan kollade jag på Andra avenyn, höhö.
Blev en rätt kort kväll, gick och la mig senare efter pogrammet då klockan var runt 21.45 någonting :)

Igår kom även pappa förbi en snabbis och lämnade av Andreas födelsedags present :) Fick några vin flaskor av pappa! snällt, hihi :) Sedan åkte han och jag fortsatte fixa här hemma.

Än så länge idag har jag ätit frukost, sovit/vilat ^^, bäddat och fixat sovrummet, diskat en hel del, skall snart fixa med dammsugningen... orkade aldrig det igår med tanke på att pappa svängde förbi och sedan orkade jag bara inte :) men det tar jag om en liten stund ..

Imorgon är det julafton :) Jössus vad tiden bara försvinner, hinner inte ta det lugnt en enda stund, haha. Så imorgon förmiddag strax efter 12 tiden kommer pappa, farfar och systeryster hit, kollar runt lite eftersom farfar aldrig varit hos oss ännu. Sedan tar vi motorvägen nertill Göteborg och vidare till Vallda <3

Ikväll blir det julmiddag och julklapps byte hos Andreas föräldrar med tanke på att han arbetar imorgon och kanske inte hinner hem till hans föräldrar före maten. så vi fixar med det ikväll :) imorgon efter mitt julfirande får jag stjuts tillbaka hem, invänta Andreas och senare beger vi oss till hans mor och far för mer julfirande. Och i övermorgon, juldagen alltså... Så åker vi återigen till hans släkt för mer firande och julmat ^^

Jajja :) Nu skall jag börja dammsuga/tvn ^^ efter det får jag väl sminka och fixa höööret antar jag... och sist kläderna. Och tänka på vad jag skall ha på mig imorgon ? ingen jävla aning än så länge :P men det löser sig nog !

ha det finfint !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0