Today is your birthday !

Idag fyller min pojkvän, min sambon, min bästa vän, min älskare, min livspartner, vårat blivande barn pappa 20 år :) Vaknade imorse av hans alarm på mobilen som Baby stängde av. Sedan fick han sida födelsedags presenter av mig, dock bara två men han får fler julklappar istället ^^,
Jag hoppas att du blev lite glad för presenterna du fick av mig iallafall :) och ikväll får man se vad som händer, jag kan inte direkt följa med någonstans med tanke på att jag är sjuk i halsont, hosta och förkyldning :( Så om det blir något firande får det bli utan mig om gubben min inte är hemma med vänner eller ensam...
Jag skall hälsa grattis från min pappa och systeryster till dig :)

Hoppas du får en kanon dag, även om det är på jobbet mesta dels av dagens spenderas och att du får fina presenter imorgon, då bär det av vid 17.00 tiden bort till Andreas föräldrar som skall ha släktkalas för Andreas med firande och massor av gratulationer. Fast innan dess, 11-14.00 har vi tvätt tid och efter det fixa oss, efter det skall jag stryka all tvätt sedan får man se vad man gör av sista tiden innan man åker iväg till hans föräldrar och grattar vidare..

Snart fyller jag år :D haha, eller mja. Mindre än 4 månader kvar iallafall tills jag fyller 21 :) Jössus, vadå åldersnojja? :S Usch! Men aja, är man gammal så är man, inte bara du Lulu som mår dåligt över att åldras ^^ :) Saknar dig Lulu <3.

Idag har jag iallafall bäddat sängen finfint, dammsugit hela lägenheten, dammat av en massa saker häromkring (inne) :p hmm, gjort rent i badrummet och fixat lite :) Känner mig lite duktig för en gångs skull, hoppas bara att det blir uppskattat sedan .. Usch sitter här med halsont och snörvlar som jag vet inte vad. Halstablett skulle inte sitta fel, funderar på att göra lite te ? Jag som absolut aldrig dricker te heller, ännu mer konstigt också ^^, Men aja, någongång måste man väl börja. Antar jag ;)

Det har kommit lite mer snö här också ,men fortfarande ingenting jämnfört med Stockholm ^^ :D
Hursomhelst, får nog ta mig lite te och koka, sedan försöka hoppa i kläderna som jag inte ännu riktigt orkat göra, går omkring i mjukiskläder (: *gillas* Sedan invänta samtal från Andreas, då sall mötas någonstans i stan eftersom Andreas vill göra sitt första inköp på systemet ^^, stackars liten :) har jag nästan kunnat göra i snart ett år och han skall börja idag :D hahaha. Knäppt :)

Nepp . Om man skulle försöka ta och tänka liiite på refrängen ändå :) Kläder, lite smink och te :)
Ha det finfint!!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0