Somebody..

Depeche Mode – Somebody
(klickbar låt) .

I want somebody to share
Share the rest of my life
Share my innermost thoughts
Know my intimate details
Someone who'll stand by my side
And give me support
And in return
She'll get my support
She will listen to me
When I want to speak
About the world we live in
And life in general
Though my views may be wrong
They may even be perverted
She'll hear me out
And won't easily be converted
To my way of thinking
In fact she'll often disagree
But at the end of it all
She will understand me
Aaaahhhhh....

I want somebody who cares
For me passionately
With every thought
With every breath
Someone who'll help me see things
In a different light
All the things I detest
I will almost like
I don't want to be tied
To anyone's strings
I'm carefully trying to steer clear of
Those things
But when I'm asleep
I want somebody
Who will put their arms around me
And kiss me tenderly
Though things like this
Make me sick
In a case like this
I'll get away with it
And in a place like this
I'll get away with it
Aaaahhhhh....



Jag hoppas innerligt att du kommer att kunna älska mig igen, eller börja? Jag ser ingen framtid eller någon tid alls utan dig vid min sida. Jag lever för dig och bebis, vårt barn. Jag har bara mig själv att skylla att du inte älskar mig längre, tyvärr har jag insett det försent och nu är det kanske ett hejdå?
Jag önskar verkligen att du och jag kunde få en framtid tillsammans, för inget mer än det önskar jag mig i julklapp. Att du skall älska och vilja spendera dina bästa och sämsta tider tillsammans med. Jag har fortfarande kvar hoppet inom mig även om det ser väldigt mörkt ut just nu för oss två skall du veta. Jag ger inte upp såhär lätt om du tror det, för jag älskar dig och tänker kämpa om det menas med döden! Jag tror på oss !
Så snälla du, snälla jag ber dig. Ge oss en andra chans till att få ett lyckligt liv tillsammans.
Jag älskar dig!

Din förevigt, M. AKA Elly Obinsson !
<3



Denna låten och texten betyder väääldigt mycket för mig, speciellt i dessa svåra tider.

Nu har jag iallafall fått ner lite mat som var ifrån igår. Andreas pappa var ju här några timmar och åt med oss, fikade, pratade och efter allt så kollade vi på Hey baberia tillsammans :) en helt okej avslut på en torsdagskväll må jag säga :).

Nu väntar jag bara på några ideér inför kvällens middag. Kommer verkligen inte på något bra middags tips /:

Jajja.
Får väl sluta skriva nu...

Ha det fint !

Elly abdikerar med tårarna i halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0