Madeleine Elly Eidland

Igår hade jag och älskling tvätt tid så vi sprang fram och tillbaka, medans vi kollade på Desperate Housewifes s01 som vi nu börjat på ^^ Till helgen blir det väl att köpa s02 :D Haha. Vi har blivit helt besatta, och vi skall ha alla säsongerna : )

Är uppe väldigt tidigt idag, vanliga fall vid denna tiden på vardagarna försöker jag antingen att somna, sova eller så pratar jag med Lulu i telefon ^^ men idag blir det varken eller.
Sitter framför datorn här och lyssnar, tittar på the voice på kanal 5... Har redan ätit frukost och sitter i kläder för en gångs skull och inte morgonrock :p Haha.

Har precis också laddat in en massa bilder på ditten och datten, mig själv bland annat och magen :) hihi.

Tänkte lägga in lite bilder nu :)


Magen i vecka 31 (30+5) <3



Bjuder också på en bild på mig som är ifrån tisdags :)
Haha.

Jajja, nu får jag väl slita mig härifrån.
Jag skall försöka ta mig intill stan lite senare också och köpa lite julklappar till bland annat; systeryster och Andreas , sen är mina julköp klart : )
Dock följer Andreas inte med oss som de var tänkt till Vallda på julafton och firar för A skall jobba 7-19 både Julafton, juldagen och nyår... /: Lite trist men det blir goa pengar !

Jag och Andreas har också problem med tjej namn om vi får en liten tös, kill namnet är redan klart. Men tjej namn är ursvårt :o Vi kan inte bestämma oss, inget namn vi heller direkt fastnat för /: jättejobbigt !
Någon med något bra förslag? Helst lite längre tjej namn, och namnet skall funka bra i både sverige och utlandet i tal och förstå ^^ :)

Ha det bra !

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: Tindralen

Indra,

Théresia

Esmelda

Angelica

Angelina



Finns ju massa fint.

Indra är min favorit

2009-12-03 @ 12:27:25
URL: http://tindralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0