Just like you imagined

Då var det dax för MVC besök idag klockan 13.30 :) kontroller och checka av lite saker som vanligt, mätning osv. :) Efter det skall jag iväg till infoteket för att lämna och visa lite saker, och sedan får dom mina papper för att skicka dom vidare till komvux eftersom jag skall börja plugga i slutet av mars då bebis också kommit :) dock inte på 100% men kanske plugga 75% :D Jag är så jäkla taggad så det finns inte , de känns superskönt :) Efter de får jag väl dra mig bort till City eller så och handla..

Och förhoppningsvist har klockan blivit mer än 15.30 då så att jag kanske skulle kunna få stjuts hem med Andreas och hans mor i bil så jag slipper konka med påsar på bussen hem... *hoppas*

Skall posta lite saker till FK också som jag glömde igår, hämta ut pengar och fylla på mobilen ^^,

Idag är det Andreas sista arbetsdag på jobbet för denna veckan :) weii! Han är ledig imorgon, nyår och nyårsdagen och sedan är det ju lör/söndag :D Får se vad vi gör imorgonkväll, kanske kommer min älskade Mella och hennes Martin hit eftersom vi inte kan ta oss till Göteborg, till dom :( buhu!
men vi får se vad som händer och sker .. :)

Och förhoppningvis så kommer våra filmer vi beställt idag :D Jag har beställt hela säsongen av OZ och tre st dvd filmer: Willow, The sweetest thing och någon annan komedi film ^^ dock kommer dom inte ner i dörren, postinkastet så troligen ringer dom väl på dörren så jag kan öppna och hämta det direkt, haha eller så får jag väl ett avi av dom så jag får hämta ut dem .

Nepp. om man skulle ta och hoppa in i duschen och fixa sig innan man åker iväg senare vid 13.00 tiden någongång till barnmorskan min :) Jag kommer väl hem efter 15-16 någongång gissar jag på ..

FAN! hela söndagen (i stort sätt) hade jag förvärkar, sammandragningar som gjorde svinont, och några få i måndags och igår, och SJÄLVKLART idag /: Dock inte lika ofta men när dom väl kommer så knyter sig de i hela magen och ryggen känns som jag vet inte vad : ( ... Jag vill inte att det redan skall vara på gång, vi har inte målat spjälsängen eller fixat riktigt med skötväskan samt skötbordet ännu .. :o Du är förtidigt lill saken :*

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0