Face down in the dirt

Ja som sagt. Fredagen kom vi hem från sjukhuset, jag fick ju ligga över från torsdag-fredag, så där var jag ett dygn, yey. Eller inte. Men aja!

På lördagen blev det fixa sig och duscha på morgonen eftersom vi skulle åka iväg till Kinna, Skene för att hälsa på mina föräldrar :) kom hem till pappa vid halv 12, fikade och pratade i över en timme och lekte med kissemissarna <3 Efter det åkte vi bort till Skene järn för att kolla lite snabbt men hittade inget aktuellt så vi åkte till mamma som planerat :)
Kom dit och då var mormor och min morbror också där en stund sedan innan... Hälsade på dom en stund sedan åkte dom hem till Parille igen..

Mamma började med maten, fläskfilegryta med ris <3 göttit :D haha. Gott blev det iallafall!
Efter maten blev det efterrätt, och sedan kaffe och lussekatt som mamma hade bakat under middagen ;p hha. Sen slocknade så gott som alla, iallafall jag och Andreas. haha i soffan! sedan åkte pappa hem vid 17 tiden tror jag klockan blev någonting.. sedan gick systeryster som skulle iväg för kvällen, utgång alltså :) heeh

Sedan tog mamma fram en aladdin ask som vi började smaka av och mamma och Anderas drack lite vin till det ^^, Jag drack vatten, yey ;) de ni!

Sen så blev klockan 22 någonting och vi skulle åka hem igen.. Tackade för dagen och sa hejdå :) tack och lov, så träffar jag ju mamma nu på fredag igen eftersom hon skall med mig till barnmorskan :D hihi.

Hursomhelst, igår tog vi det lugnt här hemma. Åkte och handlade lite inför veckan, och så köpte vi Desperate Housewives s02 ;) Så nu har vi massa timmar framför tv burken :D hehe. Sen resten av kvällen kollade vi på DH och gjorde french hotdog till och sedan skumtomtar som pricken över i:et ;) hehe



Om magen nu då.
Sammandragningarna/förvärkarna har iallafall försvunnit så gott som nu, väldigt skönt för jag hade verkligen hur ont som helst, men det är väck nu ! :)
Bebis får vänta minst 3-4 veckor till (A), sedan får du komma ut och träffa dina andra kusiner och alla som väntar på dig lill älsklingen <3 Så nu är jag sjukskriven tills vecka 36+6 för efter vecka 37 är det okej att föda eftersom bebis är mer utvecklat osv. så nu får du stanna där inne, hihi. Du är lika ivrig som mamma, vill egentligen ha ut dig nu : ) ...
Så nu får jag knappt vara ute och gå, bara vara väldigt stilla och inte springa, jogga och hoppa omkring för att det Kan sätta igång de hela igen och de vill vi inte .. Så idag måste jag iväg till AF för att säga att jag är sjukskriven och min förmåga att söka jobb är nedsatt helt, och visa mitt sjukintyg som efter det skall skickas till FK. Men nu vet jag inte hur det blir för jag hittar inte busskortet Andreas la fram? imorse :o ? haha. får leta ännu mer.
Hursomhelst. om jag åker in idag så får jag hoppas på att alla bussar går som dom skall så jag inte behöver gå så värst mycket, :( vill inte att någonting skall hända bebis <3

På det andra så Tror jag att jag håller på att bli förkyld också, men de vet jag inte :o brukar ha gubbsnuva på morgon och kväll men aa.. nu har jag haft det hela natten och morgonen nu.. väldigt irriterande :p Haha stör mig på mig själv ^^



Bebis och jag på sjukhuset, redan förlossnignsavdeln.
men ännu skall du inte ut, du får vänta nååågra veckor till <3


Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0