As always

Japp, ja det var ju ett tag sedan jag skrev här. har varken haft lust, ork eller någonting. Har inte vetat vad jag skall skriva liksom.. Så jag får väl skriva lite vad som hänt under helgen :)

I fredags tog både jag och Andreas det lugnt, vi åt kina-mat som Andreas mamma bjöd oss på här hemma, så vi tre åt gott och kollade på två filmer tillsammans.

I lördags bestämde jag och Bea att hon skulle komma hit och sova över, så jag och A åkte nertill stan senare och handlade lite och köpte spel till hans ps3. Sen vid 15.15 var vi nere på stationen i Borås och inväntade Bea som sagt. Mötte upp henne med bil och åkte iväg till Kn(u)alleland en snabbis för att kika, sedan åkte vi och handlade maten inför kvällen, det fick bli tacos :) Någonting ALLA kan äta och gillar ^^
Kom hem, fixade med maten och visade lägenheten. Andreas bjöd på vin innan maten och sedan åt vi... Satte på en film efter maten och åt en massa fettoheter till såklart ;)
Sedan blev det en väldans massa shottar för deras del, medans jag såg på ^^ Hmm. Satt lite framför våran otroligt sega dator, ännu en film kollade vi på, lyssnade på musik, spelade N64 och PS3 och naturligtvis så pratade in på små timmarna... När klockan blev 02.30 blev vi alla väldigt trötta och bestämde oss för att nana :)

I söndags, på morgonen vaknade jag och Andreas före Bea, gick upp och började fixa med frukosten till oss tre. Sedan kom Bea upp och då åt vi frukost till PS3 ^^ Nördigt det låter! :p
Gjorde iordning oss vid halv 11 tiden och sedan åkte vi tre ner till stan, Kn(u)alleland för att kolla omkring en gång till innan Bea skulle åka hemåt med tåget kl 13.07 :)

Gick omkring lite och tittade på HM, Presentknallen och lite mer i Knallerian. jävla namn! usch :P Knalle. blä ;P
Hursomhelst !

Sedan blev det brådis och vi fick skynda oss till tåget ^^ haha. Allt var emot oss verkligen, både bussar och allting. Haha. Men Bea hann precis med tåget, med knappt en minut :o haha, tur hon hade iallafall : )

Sen begav jag och A oss hemåt, fick köpt ännu ett spel som vi skulle testa när vi kom hem, städa och äta sedan mysa och nana ...
Tills slut kom vi i säng iallafall runt 22-23 tiden, då var vi helt slut. Haha nej vid 21 :P

Aja :)
I måndags tog jag det lgunt, skulle egentligen ner till AF men kunde inte pga illamående och annat.
Igår, tisdags var jag hemma en stund och fixade här.. Dammsög, städade, bäddade, diskade och fixade mig själv. Satt här en liten stund, men efter det åkte jag ner till stan för att börja leta efter Andreas födelsedags present och julklappar :) Jag fick köpt A födelsedags present :D och en liten del av hans julklapp ^^,
Skall in efter klockan 12 igen sedan och kika vidare, fast då hade jag tänkt mig åka bort till Kn(u)alleland istället ;p hehe.

Nu har jag fått med en hel del.
Ha det bra !

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: bea

det var kul, hoppas vi ses snart igen gumman :D<3

2009-12-02 @ 19:09:48
URL: http://heyitsbea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0