Mister Superstar

Nu har jag vaknat för andra gången dock har jag varit vaken sedan 1.5 timme tillbax men nu sitter jag iallafall här lite :p Vaknade vid 06 imorse, mådde illa och kunde inte sova. Gick och spydde magsaft för allas information, haha. Efter det så la jag mig igen och mådde dåligt ännu. Gick upp vid strax innan 07 och åt frukost. Flingor fick det bli :) Andreas gick upp strax efter mig och klädde på sig för att bege sig iväg hemåt och senare iväg med "jobbet".
Sa puss-hejdå och gick och la mig, somnade om vid 08.30 tror jag klockan blev någonting :p

Nu har jag iallafall sökt en himlans massa olika jobb och som sagt. igår ringde jag på ett som Andreas mamma tipsat om så jag fick telefonnummer och namn så ringde jag igår och skall dit med CV och mig själv då nästa onsdag klockan. 10 :) Så vi får hålla tummarna riktigt ordentligt nu va ;) Haha.

Så om någon har ett jobb över eller så, så RING MIG :D haha.

Nepp. Om man ändå skulle ta och duscha och sminka sig lite om en stund kanske? ;)
Jag och Andreas kanske beger oss intill Göteborgskalaset senare till kvällen :) Dock blir det ingen alkohol för mig självklart men Andreas kommer nog få i sig ett antal öl eller så ;p gissar jag på, haha. Kanske skall träffa Emelie också! WEI <3 Längesedan nu.. För längesen :( Buhu!

Om man skulle ta och tänka på refrängen ändå...
Fast först måste jag säga att igårkväll blev jag och Andreas lite oense om vissa små saker och blev lite små sura på varandra. Men vi sa förlåt till varandra efter kanske någon timme eller så, haha. Och jag gjorde lite middag åt oss :) Ville bara lite snäll och älskling var hungrig så de blev perfekt, hihi. Det blev egna klyftpotatisar med cocktail tomtater blandat i olivojla och peppar och en saftig köttbit fick han :) Jag åt ju bara potatisen, haha (A). Fick mycket bra beröm att allt var jättegott, att köttet var perfekt :) Så som han älskar det eller tycker om det så det var ju positivt :D hihi.

Nu KILAR jag ;) Haha. Ha det brao vännur.

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0