Vart

Har min lust tagit vägen? Min ork? Min styrka till att fortsätta leva? Hur hittar man den igen om den nu eller om alla dom sakerna är väck? Jag är hela tiden, jämt och ständigt orolig över att du en dag kmr säga att de är slut. Och du vet varför, "dom". Jag vill bara sjunka genom jorden och kma tillbax när allt har ordnat sig och allt är lugnt som de var dom första månaderna... Jag vet inte varför jag inte är lycklig? Kanske för att allt är så stressigt, påfrestande och jobbigt. Kanske en stor anledning? Eller jag vet inte. Undrar bara hur länge man, jag skall orka fortsätta med det här utan att de kmr ta död på mig? (...)

Varje natt innan jag går och lägger mig, eller somnar gråter jag alltid några tårar för att jag är så rädd att förlora dig. Jag vet att jag måste vara stark men de är inte alltid så lätt . Jag försöker och jag försöker. Försöker se det ljust ist för att alltid se det tråkiga och mörka, men de blir automatiskt att det mörka vinner i slutet och jag mår skit .
Hur många tårar kma jag att spilla innan jag torkar ut? När är det min tur att försvinna? Nu ? Gärna !

Elly abdikerar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0