Superhelg! :'''D

Fredagen började med att jag åkte in och mötte Andreas i borås för att inhandla de sista till kvällen, DVS alkohol. Och mitt första besök där, inhandlade lite sprit och cider åt folk. JAG behövde inte ens visa legitimation? jag blev skitchockad :P hahaha, typ en sådan här reaktion "varför fick han framför mig visa men inte jag?" :O HAHA. hursomhelst, köpte de jag skulle köpa. drog till stationen igen med Baby, åkte bussen hem. jossan var redan här också, så vi allihopa satte igång med att fixa och dona med de sista, dvs fixa oss, och maten :) MUMMA! Jättesmarrig pastasallad gjorde jag åt folket :)

Senare vid halv7 tiden (?) kom grabbarna grus :) DVS andy, marcus och laxen! satte oss allihopa på vår tomt och drack lite, rökte och tjötade. Väldigt trevligt faktiskt. senare runt 8 tiden åkte jag, Baby och andy ner oc hämtade upp Emelie på kinna C. Åkte hem och drack mer ;) haha . ef en stund tyckte jag att maten kunde kma fram så jag och Andreas tog fram maten så alla kunde ta vad dom ville ha att äta :) och sockerdrickan för Andy , hahaha! Trevligt iaf! Sen när vi väl hade fått lite mat i magen så satte vi igång med ölspelet, (hemmagjort :D) och spelade. de var faktiskt rätt kul om jag får lov att säga de sjl ! "WAY TO GO MADDE!" :D hahah. Vi hann dock inte spela klart ölspelet pga tiden och lite andra orsaker, men de var inte fyskam! alla drog runt 00 (?) jo, för jag och emelie gick ner till kinna C vid 00.32 . Hann precis med bussen :O Haha, på håret verkligen ! :D hahah. Sen gick jag hem och myste med Andreas :) hih.

Vaknade dagen därpå med att jag var rätt törstig och jag var lite orolig för Marcus, (han fick ju i lite förmkt dagen innan pga ölspelet och sov över hos mig..) Så jag ville också kolla hur han mådde och hur han såg ut. ja nu förstår säkert sjl :) ef en liten stund gick Baby också upp och vi började med frukosten, ef att vi brötade i köket vaknade marcus till och gick också upp. Törstig som ett svin kan man säga^^ han drack nåra glas cola där på morgon minns jag allt ! Sen kom hans morsa för att hämta upp honom för att sen skulle dom åka vidare till Skene, visko och kolla in den lite antar jag :). sen kom pappa hem också, haha. Jag och andreas hann typ precis fixa iordning och städa allting :) så han var glad när han kom hem att allt var på sin plats och helt och rent. Duktiga vi är, var :) hihihii. Sen solade jag och Andreas från 13-16 typ :) Hur gött väder som helst ute juu. Fick allt lite sol på mig, var lite röd på kroppen allt, Baby med.
Gick in till slut och vi började fixa iordning oss inför kvällens stund, DVS träffa emelie och marcus i borås och kroga på trägårn :) Kom in en stund ef 9 och väntade en liten stund på emelie . Sen drack vi lite innan vi gick in och sen bar de av mot Trägårn. Billigt och bra som vanligt innan kl 23 ! :D dansade, drack, kissade, dansade, satt lite, pratade, dansa, drack ect ect ect! Sen drog vi ut innan 02 för andreas hade ont i magen och emelie hade ju jättehöga klackskor så hon hade ont i fötterna ,så vi gick ut :P (marcus hade dragit tidigare pga han skulle upp vid 7 dagen ef) ... Emelie fick visst med sig en ful jävel på kroken också från krogen som sen gick med oss hela tiden^^ Jag och andreas blev jättehungriga och köpte en kebabrulle och delade på, försvann fan likasnabbt som vi köpte den på :S Enligt MIG åt andreas upp typ hela rullen så jag blev jättesur på han för att jag typ inte fick ngt, men han förklarade sen att jag fått minst likamkt om inte mer :P :O Andreas var nykter och söt så han var lite mer medvetande än vad jag eller E var fan^^ sen åkte jag och A med bussen hem till mig vid 02.25 från borås C. gick hem i kylan och sööööööööv!

Dagen till ära, eller igår söndag får man väl säga nu^^ gjorde varken andreas eller jag ngt vettigt. Började spela lite N64, sen fastnade vi i det för de var så kul och att de gick så bra! :D Hahah . Satt säkert totalt i 4 timmar med N64 iaf, trevligt och mysigt med en sängdag tms :) hihi. Åt chips, drack limedricka och myste under täcket :) hihi . Saknat det :( Vi har ju inte setts så jättemkt nu det senaste pga olika saker ,så de kändes jätteskönt att ha lite myspys tms med den man älskar :) Tack för allt älskling :) Vi får ses snart igen!<3
Andreas åkte iaf hem förut med bussen vid 8 (?) ungefär, strax innan 8 faktiskt. Och jag satte mig vid msn, datorn och tröka .. Ville så gärna kollat på filip och fredriks nya show på 5an, men blev inte så :( Buuuhuu! Marilyn Manson skulle vart med, OCH Jonas gardell! En sådan kombo alltså^^ hahah, låter helt makalöst om ni frågar mig va ;) Så kvällen har varit ensam med datorn, lite sorg och tårar och chips!

nu sitter jag somsagt fortf här vid datorn och knattrar på tangenterna . Funderar på att nana väldigt strax, men skall nog göra ett toalett ärende innan :) så man inte väter ner sänga, hah ! Lägger upp ngra bilder från helgen också. Både från kvällen hos mig (fredags) och ifrån krogen, (borås alltså^^) :) Ha en bra vecka nu alla !

Elly abdikerar :)



& & &

&
& & &

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0