Stråååålande dag!

Ja minsann! Idag har de varit en strålande dag. Först var jag på arbetsinterjuv i Göteborg vid 10.30 tog cirus 30 min, allt gick fort och smidigt . Så jag får väl besked inom 14 dagar sa dom =) Hihi...

Sen åkte jag till Borås C för att träffa Andreas =) weii! Köpte med mig dricka och goa mackor som vi smaskade på i parken där, sen köpte vi lite godis och solade lite tms, sen gick vi vidare till AF för att han skulle kolla lite saker, sen fick A ett samtal om att han skall på arbetsinterjuv på måndag, duttiga vi är ! =DDD Go Adde! Go Adde! GO GO GO ! =P

Sen åkte jag hem vid 16.00 och ah, var hemma vid 16.45 typ, satte mig här vid datorn och gjorde inget mindre än msn, och lite annat =P höhö. Köpte en topp på HM förut i Gbg, fick mina pengar idag också! MKT GLAD! =DDD Så nu har jag betalt min räkning till 3 och gett pappa pengar för månaden, så skall jag köpa busskort och sen får jag resten själv. Typ 1.300 kr? YEY .  Så mkt pengar va va va va va va ! =P

Jag har också bestämt vad jag och Emelie skall göra imorn! De blir cortegen först en stund sen blir de slottskogen troligen =) Alla glada och roliga fölk skall tydligen dit, och äre fint väder så varför inte? =DDD
Nej nu skall jag kila lite, sätta mig ute på altanen ett slag ;D Ha det fett !

Elly abdikerar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0