Registrerade mig

Idag på Borås bostäder och Göteborg boplats :) Hittat en hel del, men först är de nog bäst att ha jobb innan man skaffar sig lägenhet ^^ Får la annars se vad som händer. Hade varit grrrrrrrrymt skönt att ha ngt eget tms med dig Andreas :) Sådär superduper mysigt ^^,

Annars idag så har jag varit hemma bara. Pappa åkte iväg tidigt idag och jobbade så jag passade på att gå upp relativt tidigt iaf, runt 09,00 iallafall kom jag upp. Och då sken solen och de var underbart. SOL liksom!? :D Härligt! Sen satte jag på en maskin med lite kläder, satt och väntade och diskade gårdagens disk fort. Satte mig vid datorn med min frukost jag gjorde och tråkade här :) Sen var tvätten klar så jag gick till badrummet och hämtade ur kläderna från tvättmaskinen och gick ut och hängde upp allting på våran torkvinda ;D Hade öppet bakdörren så man lätt kunde gå ut med sitt morgonkaffe och gå omkring i gräset. Så sköööönt! :)
Sen satte jag på en till maskin med mina sängkläder och väntade, och hängde ut dom också. Ef ngn timme var allt redan klart så jag vek allt och tog in det :) Duttiga mig! Haha ;) Sen var klockan redan 15 ngnting och jag började med lite mat åt mig. Misslyckat som fan men äsch, de var drickbart :P Haha.

Pappa kom hem för en timme sedan ungefär och då hade han bakelser med sig. GOTTGOTT :) Satt och mumsa i mig det och drack mjölk till :D Det är himmelsk gott va! Rena drömmen, haha :P
Pratade en stund med Andreas förut också, trevligt :) hihi, och det var inget kul förstaapril skämt :P Haha. Bara du som är tråkig, de vet du :D Men det är därför jag älskar dig, för du får mig att skratta :) En av dina egenskaper jag ÄLSKAR! :) Hihi.

Imorn skall jag troligen träffa min söta Emelie en stund i Göteborg, hoppas att de är likafint väder imorn som de har varit hela dagen idag :) Då hade man verkligen varit ännu mer på topp än om det ösregnar eller liknande. ^^ Senare ef de åker jag till Borås för att möta Andreas för vi skall på ett ärende där ^.^ Får hoppas på det bästa! :D
Nej nu har jag inget mer att skriva om faktiskt, så jag avrundar här och nu!

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0