Onsala och rally

I torsdags drog jag till Borås en snabbis och träffade älskling =) Senare vid 17.30 åkte jag intill Göteborg och därifrån med pendeln till Lindome för att träffa TIM =DDD Hade jättetrevligt, och så var en kompis till Tim där vars namn Sean =) Sov över hos Tim med , och senare vid 11.00 tiden på fredagen åkte jag med pendeln till Kungsbacka station och mötte Lulu =DDD Åkte iväg till Gottskär ,åt frukost vid havet och ef nåra timmar där, så åkte vi hem till Lulus mormor =) Jättetrevligt och skönt att hitta ute på balkongen i ham(m?)ocken i solen ngn timme .
Sen vid 15.30 (?) gick vi in och tog de lite lugnt i kylan^^ . Sen vid 17.00 tog jag 731:an till Kungsbacka st . och mötte älskling =) Åkte med pendeln in till Gbg C, och väntade på bussen hem till mig =) Sen när vi hem kom till mig tog vi de jättelugnt och nanade tidigt . Typ 00.00 ='O

Idag morse gick vi upp vid 06.20 ,drack kaffe, frukost, sminkade mig och sen drog vi ner till Kinna C för att åka intill Borås C för att Andreas skulle hem en snabbis sen vid 09.00 kom de nåra kompisar till A för att hämta upp oss, för att sen åka vidare till Älvängen och kolla på Klassiskt race . Rätt trist faktiskt, men solen värmde gött =DD
Åkte därifrån ef allt var slut och klart, runt 15.00 (?) Mja, typ ngt sådant iaf . Hade så fittigt ont i magen sedan igår morse typ så jag kunde tyvärr inte stanna ef hos ngra av A kompisar, så jag åkte hemåt fast innan dess var jag och A i Borås en liten stund för att A skulle äta kebabtallrik...
Sen åkte vi hem med tåget till mig vid 16.43, var hemma förut vid 17.15 kanske ngn gång .. Hursomhelst =)

Nu ligger vi här i sängen tms helt slut i kroppen och båda har skitont i magen /= Kollar lite på disney dax och jag kollar lite smått här då förstås^^ Bloggar och trökar! Nu skall jag sluta skriva, får se om våran magont försvinner så man kanske kan ha lite kul ikv eller om man kanske stannar hemma eller om man drar ut med ngn eller vadsomhelst .

Elly abdikerar =)



Jag älskar dig Andreas .
Du&Jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0