Ny dag

Torsdag idag. Inget speciellt som händer. Har fått hem alla varor inför morgondagen middags bjudning här :) Längtar riktigt tills imorgon, de kmr nog bli skitkul! :D Vi skall äta, dricka gott, spela spel, umgås och prata :D hihi låter jättebra om ngn frågar mig ;) höhö.

Och nej Lulu, du kmr inte dö av cancer. Sluta nu! :)

Nu skall jag hoppa in i duschen en stund, eller om jag tar mig ett varmt bad ist? hihi .. Idag har jag även haft ett kul samtal igen med min underbara gosiga Lulu :D Haha. Vi har allt kul om man säger så ^^ Och våran video är skitrolig ju ! Om andra inte hör eller förstår vad vi säger i videon är de erat problem att ni hör dåligt ^^ VI (dvs. jag och Lulu) hör jätteBRA! Haha : D . Åt nyss lite prinskorv också, gooooott !
Hiiiihi :)

Får la se också vilka som skall sova över här imorn och vilka som skall åka hemåt senare till natten : )
Nej nu drar jag mig tillbax . Skriv på msn om ni vill mig nååge! Ha de fett alla fulongar !!

Elly abdikerar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0