Morgonkaffe + älskling

En av världens bästa kombo som finns! Först morgonkaffet som står breve mig här och luktar juvligt, sen om ngra timmar blir de att åka in till Borås och träffa min man ngn timme eller så =) Längtar jättemkt! =$ Bara för de vi har bestämt nu känner jag mig jätteglad än så länge nu, bara just för att jag vet att jag kmr att träffa dig varje dag! Ja, varje dag =D Jag är underbart glad . Kaffe med mjölk, de är grejer det. Hahaha . Enligt mig är de mumma iaf!
Jag sitter somsagt här i vårt vardagsrum och kollar på Lillen som sitter vid fönstret här på insidan och kollar ut, letar väl ef Elvispen som hoppar upp och ner, går fram och tillbax på fönsterbläcket precis utanför här... De ser så gulligt ut ibland när båda sitter och kollar på varandra, Lillen sitter på insidan och kollar ut, Elvispen sitter på utsidan och kollar in, bara kollar in varandra^^ Sötnosar! =)

Känner att jag måste hoppa in i duschen och få håret rent närsomhelst, annars kmr jag nog aldrig hinna. Skall vara klar och få skjuts ner till Kinna C runt halv 11, så tar jag bussen 450 - Borås C så jag är där vid 11.17 =) Sen skall jag möta älskliiiiiiiing! =DDD Usch nu börjar jag kunna bottnen på kaffemuggen också =( REFIIIIIIIL TACK ! =D
Nu får jag la kila dåra, fick ett kul sms av Lulu förut^^ "Vem fan sa att sommaren är här? Jag frysen fläsket av mig. Hoppas du har de jävligt gött i sängen din jäveln :P" :D hahaha. De tycker jag var skitkul! ;) Nu kilar jag. Bloggar väl senare när jag kmr hem igen ifrån Borås . Ha de fett !


Min snygging till pojkvän är bäst !
I love yooooou =)
PUSS ! <3


Elly abdikerar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0