KRAS

Du förtår verkligen inte hur mkt du sårar mig nu för tiden va? Hur mkt jag kmr i andra hand? Hur gärna jag vill kma i första hand?

Du ringer ef flera timmar, frågar vad jag gör och säger att du skall gå och lägga dig. Okej. Du frågar inte ens hur de har gått idag. Du frågar inte hur jag mår. Du frågar BARA vad jag gör och att du skall gå och lägga dig. Jag blir så ledsen. JAG är den som alltid frågar, vad gör du, vad har du gjort idag, hur har de gått idag, vad har ni pratat om, vad har ni kmt fram till, skall vi träffas imorgon, när och var. Så klaga inte på mig att jag är sur när jag egentligen gråter inombords. Jag gråter för att du inte bryr dig längre, det känns inte som det. Du ringer för att få ett klar tecken att jag lever? Du frågade absolut ingenting om mig mer än vad jag gjorde nyss? Du visste att jag hade arbetsinterjuvn idag, du frågade ingenting om det. Men jag kan säga dig, det blev ingen interjuv för att det var missförstånd och annat, om du är intresserad? (....)

Jag vill så gärna kma i första hand för en gångskull, men de lär jag väl aldrig göra. Inte så länge du bor hemma eller ngnting alls. Jag kmr ngnstans där i andra, tredje hand OM jag har tur, annars är jag väl i fjärde hand vanliga fall. Kul lov verkligen. Vi som skulle ses hur mkt som helst (okej, lovet är inte slut men du lovade att vi skulle ses hela tiden, det var därför du pluggade så mkt, men jag ser ingen skillnad alls?) men ah, det blir väl kanske imorgon. Annars blir det väl på torsdag och förhoppningsvis helgen? (Y) Om man har tur, om du inte skall vara med din familj vill säga.

Jag blir så trööööööött och less. När du sa förut i telf när du ringde andra gången när jag satt på bussen hem att vi inte kunde ses som vi bestämde i söndags förresten, och nu säger du nej. Kul, när jag längtat efter dig. För att allt har känts förjävligt idag. Alla har svikit. Alla man ringt, inget svar. När man skulle på interjuv, ingen där heller. Och när vi bestämt att ses, blir de inte heller av. Man blir så ledsen av att bli avstängd. Det blir inte bättre direkt skall du veta. Och de värsta av allt, du känner nog heller ingen skuld eller ngnting till att du bara kan skita i mig sådär? Hade jag varit i samma sits så hade jag varit skitledsen att vi inte kunde träffas men du kör ditt "race" och bara kör vidare! Jag hade gråten i halsen när vi la på både förut på bussen och nu när vi pratade sist, men du... Jag vet inte längre. Pisslov med andra ord. Varför skall jag passa upp dig hela tiden? Jag hade planerat en överraskning igår/idag som jag hade tänkt att vi skulle genomföra imorgonbitti men nu blir det inget med det så klaga inte heller om jag inte försöker med saker när du hela tiden Aldrig har tid eller orkar ens bry sig längre.

Jag skiter snart i dig precis likamkt som du har börjat skita i mig (mer än vanligt?). Ah, jag vet inte. Jag mår inte bra, du ser inte det eller så ser du det men har inte TID. Hopp.
Är det du vill ha det så visst! Du skall få som du vill. Glöm bara inte att jag älskar dig mer än vad ngn kan göra! Hoppas du ser mig snart och att jag inte finns föralltid och DU inte kan ta mig förgivet....

Elly abdikerar med gråten än en gång i halsen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ojdå. det var lite som om jag läste om mig själv?

2009-04-08 @ 14:32:14
URL: http://blackandwhitejohnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0