Köffe <3

Sitter här med min kopp varma kaffe =) Detta gillar vi skarkt! Tihihihii ^__^

Hursomhelst.
Var kl 10.00 idag hos Soc och fick mina pengar eller jag får dom förhoppningsvis imorn eller på torsdag. YEY! Om ca 1.5h åker jag och Bobba intill Göteborg en sväng. Senare till efmiddagen/kvällen skall jag intill Borås och träffa älskling =)
Duschade nyss håret också, och nu dricker jag kaffe igen =P Elvispen och Lillen var la för roliga förut, när jag och pappa kom hem från Soc, så var båda kattorna i bokhyllan i fars gubbens rum, såg förjävla kul ut =DD Hahaha . Nej nu fortsätter jag på msn ett tag till och skall fixa mitt hår och sminkningen dåra !
Ha det bra fetton! =P

Elly abdikerar!

Kommentarer
Postat av: Janna

vad fint du gjort gumman :)

hoppas allt e bra, pusss <3

2009-04-28 @ 14:23:55
URL: http://jannaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0