It may not last forever

Vi, eller jag har kmt på en tillfällig lösning på allt detta elände. Så vi får väl se hur det bli nu... Jag hoppas på de bästa iaf, okej inte det bästa men att de blir bättre iaf <3 Vi behöver det Baby .

Var i Borås nåra timmar och träffade mannen min, köpte godis och myste i solen vid ån tms =) Dock var ju kärringen väldigt irriterande , men jajja. Tack för timmarna jag fick tms med dig älsk. Du vet att jag älskar dig va? Vi skall kämpa vidare . Om detta fungerar så är det bara ca 2 månader kvar i skolan och sen kan vi flytta tms <3 Längtar verkligen så sjukt mkt !!! Om du ändå bara visste hur mkt du betyder för mig. Du har gett mening med mitt liv igen och jag vill fortsätta spendera varje levande sekund tms med dig förstår du väl? =) PUSS på dig!

Nu väntar jag bara på att fars gubben min skall kma hem, så skall han åka och beställa och såklart köpa kebabrulle åt mig ;D Ha det så brao nu !

Elly abdikerar lite gladare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0