In sympathy

Depeche Mode - In Sympathy, en fett bra låt från DM's nya album ! Ngt alla måste lyssna på, texterna är så fantastiska! =)
Hursomhelst!

Nu är morgondagen bestämd och klar. Eller bokad kanske man borde säga egentligen. Den kmr bestå av att först gå till Soc kl 11.00 sen vid 13.05 åker jag och Bobba intill Göteborg tms för att jag skall hjälpa han med lite grejs . Känner mig oerhört snäll som åker med in och hjälper^^ Snäll som man är va! =P
Så de blir en lite av en Bobba-dag imorn^^ =D Trevligt blir de nog iaf. Hoppas man får lite pengar imorn också så man kan börja inhandla lite inför valborg och helgen, =) Hade ju faktiskt en vit helg nu som var.
Mkt duktigt av mig!

Snart om ca 1.5 timme skall jag åka in till Borås och möta älskliiiiiiiiiiiiing! <3 Så jag har saknat ,saknar dig ändå så sågs vi igårkväll =$ Hihi!

Usch, jag saknar dig varje sekund jag inte är tms med dig, är med dig alltså. Jag blir som en halva utan dig, och med dig är jag hel, en hel människa. Jag fungerar som sagt inte utan mig vackra halva <3 Om du bara förstod hur mkt jag älskar dig Andreas! Du betyder så mkt för mig så de inte är sant . Även om de varit jobbigt och väldigt kämpigt nu de sista 3-4 månaderna tms, men vi klarar detta eller hur? Jag vill så gärna vara med dig . Aldrig utan min Baby =)
Längtar så inihelvete tills vi flyttar till ngt eget älskling så det inte är sant. Allt kmr bli så sjukt mkt bättre då. Då är de verkligen du och jag! På riktigt ! Jag kan inte bärga mig! =P

Funderar seriöst på att starta en ny eller rättare sagt en till blogg, ang sex och kärlek! (?) En idé att tänka på! Eller att jag och A har en blogg tms, som vi pratar om där vi skriver om sex&kärlek =) De tycker jag låter skitkul !!! =DDD
Nej nu bloggar jag lite senare när jag kmt hem från Borås ist eller ikv =) Ha de fett. För det skall jag och min påbörjade koppkaffe ha det om en stund. Nu blir det koka köffe! =P

Elly abdikerar =)

älsk är en buse i vattnet!
min sexy babe ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0