Imorgon smäller DET !

Hursomhelst, för att tänka på annat. Igår torsdags åkte jag in till Borås en stund vid 13,00 tiden och träffade Max :D Gick runt en stund därinne, satte oss och snackade massor, gick omkring igen och satte oss återigen. Gjorde inte direkt så mkt men trevligt var det :) Vi får ses snart igen tycker jag allt va :D Hahah .

Nu är iaf allting inför imorgon igenom pratat, och allting ang nästa fredag, då allt smäller ! Då blir det ännu en 20 års fest för mig (A). Mkt om mig denna helgen och nästa ;) Det gillar vi, alltid likakul med uppmärksamhet ju :) Blir ca 8-9 pers på fredag hos mig som skall ha trevligt och mås! :D De blir nog toppen :)
Längtar verkligeeeeeeen kan man lugnt säga ! :D

Imorgon skall jag festaaaaaaaaaaaa som ett fetto ^^. Skall först färga håret svart (efterlängtat !!!) efter de skall man åka in till Göteborg vid typ 16,00. Är säkert inne vid 18,00 ngn gång för att bege sig hem till Louise för att förfesta och SEN krogen! :D Infira mig såklart (A) . Haket blir det imorgonkväll för min del och mina vännors del , alla som vill är välkomna att haka på såklart ! Sen blir de att åka hem på natten till mig och sova, vakna och fylla 20 jäkla år =DDDDDDD Så den 12 april, nu på söndag blir lilla Madde 20 år. Herregud! Att jag ens orkat stå ut med mig själv :O Galet! Men jag lyckades . :D Haha.

Undra hur många fler år hon klarar att leva ? Bara en tidsfråga..

Nej nu hade jag tänkt mig att tråka vidare, med sms. Tack återigen Pernilla för vårt msn samtal förut, känns skönt att du verkligen förstår. Sjukt dock de som du skrev, vi blev tms med våra pojkvänner samma dag, har samma problem med dom, och att dom är sågott som identiska till sättet :| Skrämmande likt, nästan läskigt om man frågar mig.. Tack iallafall sötnos :)

Elly abdikerar ..

Kommentarer
Postat av: janna

grattis gumman :) <3

2009-04-11 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0