Denna eländiga känsla

Jag skriver samma sak hela tiden . Varför? Bra fråga.
Hursomhelst!

Vad har hänt idag, tills nu?
Hmm! Jag har kollat jobb, sökt 2 jobb, kollat upp lite uppgifter inför hösten, vart på msn/FB/BDB hela dagen (är de fortf..). Jag har pratat lite med Lulu i telf, jag har pratar en snabbis med Andreas (som för övrigt skulle ringt för 3 h sedan!!!). Så har jag ätit lite mat, beställt en ny tid för AF imorgon så jag skall dit nästa vecka, på måndag ist . Kände verkligen ingen ork att fixa med allt det imorgon, så jag fixade ett nytt tillfälle för mig ...
Hmm, vad mer? Badat har jag också gjort . Varit ute en sväng med.
Imorgon funderar jag på att åka in till Borås eller Göteborg en stund, (om ingen vill följa med förstås ;p) för att kolla på lite kläder, har ju fortf lite pengar kvar på presentkortet plus att jag fick ett till presentkort av mor och far i födelsedags present. Får passa på och kolla runt lite nu när jag är ledig , rätt som de är kanske man får en interjuv och sen jobb, då har man då inte mkt tid över för annat.
Jag funderar starkt på att ta ett bad till om en liten stund . Nej just det ja, jag måste diska pyttelite med^^ och göra k-lådan med. Sen har jag gjort mina uppgifter för dagen här hemma, kanske tar och dammsuger mitt rum med, de är då allt lite sketet nu^^ Hihi.

Väntar också på att Lulu skall höra av sig igen =) Man blir verkligen glad av att prata med dig. Känns bra att jag har dig Lulu, :) Jättetacksam för att vi blev vänner igen och började umgås mer än vad vi gjorde innan . PUSS på oss! =) <3

Nu har jag inte heller så värst mkt pengar kvar för denna månaden heller, så nu måste jag verkligen vara ekonomisk med, ME DISLIKE! =P På alla plan och kanter . Men jag får förhoppningsvis pengar innan nästa helg =) De gillar man stark !
Nej nu får jag allt ta mig i kragen och göra ngt mer än att äta hela tiden .. Har kmt in i en ond cirkel då jag äter mkt sötsaker igen :| Jag måste änna få ett stopp på det snarast! Meeen de är ju så gott ! Jajja, skriver mer senare kanske . Och Andreas om du läser detta, så vet du att jag är lite ledsen efsom du aldrig ringde förut och att jag väntar mig att du skall ringa mig nu nu n un u nu nu n u uuu om du inte redan gjort de innan du läst detta då vill säga, annars får du gärna ringa igen =) <3

Elly abdikerar /=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0