Back in the days..

Exakt! "Back in the days", jag saknar verkligen dom så det inte är sant. Man blir helt psykotiskt när man tänker tillbax på dom dagarna, åren, stunderna när man var yngre och jämnför allt då och nu. Finns ju nästan ingenting som var så bra då som nu. Sjukt egentligen att man känner såhär. De är ju meningen att nu när man börjar bli vuxen (i ålder iaf) att livet skall börja kännas roligare har man ju hört av källor, men icke då. Jag tycker precis tvärtimot. Skittrist. Okej de kanske är för att jag söker jobb som en galning och aldrig får ngting alls, men ändååååå ! Man blir knäpp av att gå hemma om dagarna för sig sj och inte ha ngt riktigt att göra för att få tiden att rulla på och ha kul. Usch för livet just nu !

Hursomhelst. Var kl 08.30 uppe och fixade kaffe åt mig. Började fixa med lite papper som jag skulle ha med mig till AF senare då jag hade möte med en där kl 10.00.
Fick skjuts dit av fars gubben min så jag slapp använda mina slappa muskler som tynar bort =P ^^ Nej men satt där och tjötade ca 25 minuter (bara!) och ringde far om att hämta mig igen, kom halvvägs hem för sen mötte han mig och fick åka brumm brumm hem, tack och looov! =)

Åt lite frukost när jag kom hem, färska frallor och kaffe! De är grejer det =P Sen satte jag mig här, och kollade ännu lite mer annonser på ams.se. Men hittade dessvärre nados! Nu skall jag strax duscha håret och fixa mig lite snabbt för att jag skall bege mig innåt mot "stan" Borås för att möta älskling vid 15.30 cirkuuuuuuus . Så nu fortsätter jag tråka ut mitt liv och mig sj på msn! WOOHU! Ha det fett allihooooops!

Elly abdikerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0