Äntligen

Har jag fått Spotify :) Fick en invite av Emil. Jättesnällt! :D Hihi... Nu är vi allt superballa Lulu ;) hahhaah :D . Söker som en galning och fixar nya spellistor och allt möjligt^^ Väldigt lätt pogram, lite synd bara att vissa utbud av artister är väldigt kasst .. Hursomhelst, de fungerar :D

Nu har jag bestämt lite inför valborg nästa vecka, den skall jag tillbringa med Emelie <3 Och bestämt inför fredag nu i slutet av veckan som skall tillbringas hela dagen med Lulu!!! :D Weiii! Kmr bli jättekul att ses igen älskling Lulu :) Hihi. Våran alkoholdag. (?) Hahah ;) Får la se vad de blir för väder Gud vill ge oss då och inte regn, de hoppas vi på iaf :)
Annars från fredag- söndag nästa vecka (valborgs helgen alltså) så är jag helt fri :O Andreas skall åka iväg och jobba från tors- söndag :( Dumma, men de är sköna pengar för dig :) Hihih .

Sökt jobb som en galning idag, 3 st (som jag kunde hitta..) Och imorgon.. nej på onsdag har jag ett möte på AF ang min jobbsökning, cv och betyg skall medtagas dit, så dom skall kolla lite :) Och nästa vecka, så skall jag, tisdag tror jag det var så skall jag också till Soc och tjöta lite .. Örk *tummen upp*
Annars är de la inget direkt stort så planerat eller bokat för min del .. Jag får hoppas på att de blir kul och jag kmr ju såklart att skriva här ju om ngt kul inbokas för mig ;) Haha . Får man ju BARA inte glömma av^^ Så nu skall jag kila och torka min disk och göra k-lådan!

Elly abdikerar.

Andreas?.... Jag älskar dig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0