22.10

NU är kl 22.10, iaf min klocka^^ Skall strax krypa ner i sängen och invänta imorgon, usch =P Är riktigt nervös faktiskt! Arbetsinterjuv imorn som sagt i Göteborg. Vid domkyrkan ungefär, så det blir la bra och nära de^^ Hade en trevlig dag med Daniel AKA Bobba AKA Mr hot Bob =P Hahah . Hade kul och mkt skratt blev det kan man ju säga^^ Iaf för min del, bara för att jag tycker allt är kul kanske? ;D Haha .

Nu skall jag nog börja fixa iordning mig inför natta, och sen sööööva gött förhoppningsvis ! Jag måste också ursäkta för att min blogg ser ut som den gör just nu, håller på att ändra om ,inte helt lätt inte =$ ^^ Hoppas ni har överseende med detta och framåt ett tag, =)


min snygga älskling <3
måste bara skryta ^__^

Elly abdikerar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0