Regn och grått väder

Idag är det inte världens mest roligaste dag om man säger så. För nämnligen idag, rätt nyligen faktiskt blev våran hund Flickan avlivad. Inte direkt att hon bodde med mig eller papy, men alltid när man var hos mamy och Jossan visste man att hon skulle finnas där, jätteglad och sprallig såfort man Varje gång kom in innanför dörren, skällde för att hon var så exalterad för att få träffa en och nu.. Är hon bara borta, borta i tomma intet. Hoppas att hon har fått frid nu. Det hoppas jag innerligt på, för det förtjänar hon. Behöver ju dock inte gå in på varför hon inte finns mer men hon var gammal och de fanns några enstaka skäl till också. Men hon kommer alltid att finnas i våra hjärtan, hon berörde många vet jag med hennes glada och uppfostrade jag. Det glädjer mig verkligen till max. R.I.P Flickan <3

Hursomhelst, man måste tänka lite mer positivt även om det är svårt, jobbigt och hemskt men måste man så måste man helt enkelt. Och igår kom älskling hit på kvällen. Hade mysigt, lagade varma mackor och myste i sängen framför tvn en stund, senare blev klockan visst jättemycket och när klockan var runt sisådär.. 02:00 fixade jag ett skumbad åt oss för att varva ner lite och förhoppningsvis av de varma vattnet bli lite trötta. Klart att jag blev görtrött men älskling blev pigg och de var något störande men skit samma, vad gör det om 100 år från nu? ;) Jag är så otroligt glad i dig älskling så de inte är sant. "You complete me Honey" <3 Så sant så sant såååå! Lite senare kommer Baby hit också, för jag skall laga middag till papy, mig och Andreas :) Har redan förberett middagen så detta kommer nog bli superduper gott. Kommer bli antingen;
"Bakad potatis med smält ost och smör/Klyft potatis med vitlöks smör + kebab-köttfärsspett"
Vilket låter mest inbjudande och frestande? Vet faktiskt inte, men jag får grunna på't ett tag till, är ju inte kväll ännu iochförsig. Och så har papy tagit fram lite julsaker i fönstrerna nu äntligen, så man förhoppningsvis kan komma in i lite "christmas-mood" ^^, Så ikväll blir de mest slappa och myskväll hemma med Baby :) Längtar redan! :$:$:$

Imorgon får man se vad som händer... Själv vill jag och Baby festa, men vi är ju inte rikast just nu och vill inte heller slösa allt på dricka eller annat, krogbesök så ah, vi får se ^^ Nu funderar jag starkt på att hoppa in i duschen och tvätta håret och kroppen iallafall för att bli ren (Y). Kanske bloggar sen eller någon annan dag under helgen.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0