Ny blogg återigen

Förbannade bloggar man haft alltså. Den första tog jag bort för den hade för mycket minnen i sig, och den andra jag gjorde var för att ta nya tag men bytte visst en massa olika saker och sen kunde jag icke komma in på den, så nu fick jag återigen göra en Ny blogg. Förhoppningsvis kommer denna att fungera ^^,

Och nu sitter jag här hemma, har en sådan stor längtan efter älskling så de finns inte. Pratade nyss relationer med Bobba (: De hjälpte faktiskt, tack så hjärtligt vännen! Sitter bara här just nu och käkar min nygjorda pizza och ett glas Zingo ^^ Gott.. Gottgottigottgott :D
Hela denna helgen har jag spenderat tillsammans med älskling hos honom, riktigt mysigt ^__^ Hoppas vi kan träffas snart igen älskling :) Tihi..

Nej nu skall jag fortsätta käka och nörda mig på msn x'''D
Tjaodå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0