Måste bara..

Tipsa om en grymt bra psy låt (: " http://www.youtube.com/watch?v=q2YR5yRCZjA ", en grymt bra låt helt enkelt. Fick också häromdagen en tid för att bege mig bort till Göteborg, Sahlgrenska för att gå till Barnmorskemottagningen, tror det var på tis eller onsdag nästa vecka kl. 09:15 för att göra lite tester ang. det som hände i sommras med Ählii ''/ Något segt och jobbigt om ni frågar mig. Annars idag har jag inte gjort mycket alls, har ju varit ledig idag från arbete så jag har slappat röven av mig.

Och snart eller nu i helgen eller kanske nästa vecka skall jag kanske ta mig tiden till att träffa Max, som jag inte träffat på månader nu. Och jag skall skicka julkort nu innan helgen är slut också måste jag ju också säga ^^, Så detta blir nog kul. Dock har jag ju bara 3-4 st som jag skall skicka julkort till men ändå, tanken som räknas eller?
Idag har jag varit så slapp att jag inte ens bäddat sängen eller klätt på mig mer än det jag sov i = naket, så jag har så gott som gått omkring naken här hemma idag :D Snuskigt värre!
Imorgon kanske jag åker in till Göteborg efter jag jobbat några timmar, om systeryster orkar åka med mig in, annars tar jag nog det väldigt lugnt bara, skall prata lite med pappa ang. lägenheter för oss i Borås eller hur fasen det blir och vart man flyttar. Klurigt det här, flyttade ju nyss till Kinnasten och har en jättetrevlig lägenhet nu, men ändå vill vi båda (jag och papy) flytta upp till Borås pga olika anledningar, men jag får se hur det blir och går med tanke på att jag skall börja plugga till nästa höst så... Aahh...
Nu skall jag inte tjöta mera om ingenting, så jag sätter punkt här.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0